Arhivă blog

joi, 16 august 2012

Sandalele comandate de pe Oasap.com

Hello,
Saptamana trecuta am primit comanda pe care mi-am facut-o pe Oasap.com si de care va spusesem pe facebook.
Mi-am cumparat niste sandalute foarte dragute si comanda a venit destul de repede, cred ca a durat cam 2 saptamani si mi-a venit la posta vamala...da...asta a fost cam nasol ca e in Constanta si a trebuit sa fac un drum pana acolo...dar ma asteptam sa vina asa pentru ca si comenzile din afara tot acolo imi vin.


Si arata cam asa :X


















Eu port marimea 39 si am comandat 39...insa cand a venit momentul sa le incalt...surpriza, nu-mi veneau :( de fapt era un 38 :(( sau cel putin in cazul meu nu au corespuns numerele :(
Si spun ca sunt mai mici de 39, pentru ca i-au venit soacrei mele si ea poarta 37-38.
Cand am vazut ca nu-mi vin, m-am gandit ca poate ii vin ei si numai bine ca venea la noi sa o ia pe printesa la plimbare :X
Da, si pentru ca i-au si placut foarte mult, i le-am facut cadou :D
Avand in vedere ca fusesem cam dezamagita ca nu-mi veneau, mai ales ca-mi placusera foarte mult, m-am bucurat ca i-au venit ei si i-am darut cu drag.
Eiiii...da...cam asta este experienta mea de data asta cu Oasap, sincer desi sandalele sunt foarte frumoase nu ma voi mai risca cu incaltaminte, ca eu am si un picior mare si lat si nu are rost sa mai risc :(
Daca doriti sa va comandati aceste sandalute le gasiti AICI dar mare atentie la marime :D

27 de comentarii:

  1. Si eu mi-am comandat niste balerini si imi erau mici. Eu port 38, si ei erau cam un 36-37 asa. Tinand cont ca vin din partea asiatica, ei sunt mai mici de statura so ...ma gandesc ca sunt facute pe masurile lor, nu cele europene. Next time, o sa iau cu o masura mai mare, sau . . .deloc :))
    Sunt foarte dragute sandalutele. Baretele sunt un pic inflorate, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, ai dreptate, ele au piciorul mai mic si cred ca e un 39 dar pe marimea lor :))) Da baretutele sunt putin inflorate, ele sunt foarte dragute, doar ca s-a intamplat sa nu am eu parte de ele. Ma bucur ca macar i-au venit soacrei mele, si ii veneau foarte frumos in picioare :X , ca altfel nici nu stiam ce sa fac cu ele, mai ales ca eu avusesem doar 20$ in cont si mai platisem eu 10$ ca au costat 30$ si iti dai seama ca ma ofticam sa stau sa ma uit la ele :P

      Ștergere
  2. ce frumoase sunt :*
    ti-am pus blogul pe lista mea de bloguri :D :*
    xoxo http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase! Cred ca sunt si comode. Sa le poarte cu placere! E bine de stiut ca trebuie sa comandam cu o marime mai mare. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, clar trebuie o marime mai mare! Soacra mea e foarte incantata de ele, si mi-a zis ca sunt si foarte comode :) le-a si plimbat pe la Constanta cand a fost la cumparaturi :P

      Ștergere
  4. ce norocoasa a fost soacra ta , sunt frumoase dar din pacate marimea nu sa potrivit de loc totusi astept o poza pe picior sa vad cum se aseaza .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh uite poza cu ele incaltata nu i-am facut :( Asta pt ca facusem pozele imediat ce le-am primit.
      Dar promit ca revin si cu o poza cu soacra mea cu ele incaltata :)

      Ștergere
  5. Stefania Petcu17/8/12 9:45 a.m.

    Cred si eu ca i-au placut, sunt frumoase foc si comode:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc :*
      Ea sincer, a vrut sa-mi dea banii pe ele, macar cat am dat eu in plus, dar nu i-am acceptat ;;) I-am spus ca sunt cadou si gata :D pana la urma ea poate nu avea in plan sa-si cumpere sandale...cum as fi putut sa-i iau banii...
      Bine ca oricum de Sf Maria tot ne-a strecurat 100 lei cica, cadou pentru Maria :))))
      Eu i-am pus deoparte sa ma gandesc ce sa-i mai iau la printesa ca sincer are cam de toate :))) , ma bate gandul la un scaun de masa, dar mi-e groaza unde o sa-l pun...avem spatiu atat de mic :(

      Ștergere
  7. Frumoase şi comode!
    Mi-ar fi plăcut să pot da şi eu comandă pe oasap :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu, accespta doar blogspot, dar totusi eu zic ca poti incerca :P
      Nu ai reusit sa strangi nici un banut cand a fost concursum cu monstruletul?
      Eu am tot afisat pe facebook participarea la concurs si l-am mai nimerit de cateva ori :))))

      Ștergere
    2. Nu-i vorba de blogspot, plus că am deja cont la ei, dar problema mea e că trimit prin poştă :( . Dacă le primesc post-restant, riscul creşte foarte tare să nu mai pun mâna pe colet.

      Ștergere
    3. Asa e vin prin posta, dar e vorba de posta vamala. Cel putin la noi este separata si gandestete ca au venit la Constanta, deci nu vorbesc de posta din Mangalia.
      Nu cred ca vei avea probleme daca primesti avizul mai tarziu pentru ca produsele sunt pastrate la ei (posta vamala) timp de 30 de zile, ca eu am intrebat ca iti dai seama ca nu pot merge la Constanta imediat ce primesc avizul postal. Doar ca dupa ce primesti avizul doar 2 zile ti-l tin gratuit, apoi se plateste taxa de inmagazinare, insa nu este mult, este 0,65 lei :D
      Pupici

      Ștergere
    4. Ştiu că vine la vamă, dar chiar şi prina vamă mi-au rătăcit coletele :((

      Ștergere
    5. Offf ce ghinion ai tu cu posta romana :( Probabil nici persoanele de pe acolo nu sunt prea competente.... :(

      Ștergere
  8. frumos cadou a primit socrela :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi :P Da ;;)
      Noi ne intelegem bine si i le-am daruit cu drag :D

      Ștergere
  9. birladeanu ana maria17/8/12 12:31 p.m.

    eu nu prea comand pe net,tocmai pentru ca nu pot proba si nici nu pot vedea exact materialul,sunt foarte frumoase ,ce nora are.....:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sincer obisnuiesc sa-mi comand de pe net, desi nu tot timpul am nimerit cum trebuie :)) dar tot nu m-am invatat minte :P
      Iti dai seama ca m-am bucurat ca i-au venit, ca nu aveam ce sa fac cu ele :(
      Sa stii ca si soacra mea e draguta si atenta cu mine, doar ca ea prefera sa ne dea bani ca sa ne cumparam noi ce vrem cand e ziua noastra sau alte ocazii de genul :D

      Ștergere
  10. Sunt superbe sadalutele , sa le poarte soacra ta cu mare placere. Si a mea soacra procedeaza la fel ne da banuti ca sa ne luam ce ne place :D
    Elena, am o problema si daca poti sa ma ajuti iti raman indatorata,si eu vreau sa comand de pe oasap.com ,insa dupa ce adaug produsul in cos, si ajung tocmai la chestia cu cardul ma incurc, eu nu am card Master Card si ce mai cer ei, am card BCR , cum as putea sa imi comand ,la concursul cu monstruletul am strans 13$ si am gasit o bluzita sa spunem , pe care vreau sa o fac cadou unei prietene pt ca vine ziua ei. te rog daca ma poti ajuta sa imi explici cum sa trec si de pasul cu contul bancar ca sa pot comanda.
    Multumesc frumos si scuze de deranj :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca te pot ajuta! Vorbim maine pe facebook si iti explic cum sa faci comanda :)

      Ștergere
  11. SUNT frumoase pacat ca tie nu ti au venit

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt superbe, imi pare rau ca nu ti s-au potrivit.Sa le poarte sanatoasa soacra.

    RăspundețiȘtergere

Translate