Shopping Day :P

Hello,
Deja stiti ca ieri am fost aproape toata ziua la Constanta ca sa ma tund si apoi la shopping :P
M-am gandit sa va arat si voua ce mi-am mai cumparat :D , ideea e ca sunt foarte multe reduceri si daca aveti timp sa colindati magazinele sigur gasiti lucruri dragute.
Eu nu am avut asa de mult timp cum mi-as fi dorit si cu toate astea am ajuns tocmai seara acasa...nu stiu cum trece timpul asta atat de repede :(
Cum am intrat in Maritimo Shopping Center m-am oprit la Bamboo :D am vazut ca au reduceri si am zis sa vad ce mai au :) eu sunt mare amatoare de lumanari parfumate, betigase parfumate, esente, accesorii, etc :D
Si....am cumparat cate ceva :) si anume 4 pernite foarte dragute, 4 cutii de betigase parfumate, o penseta si un fund din material pentru chestii incinse :))

Apoi m-am oprit la Berska si...mi-am luat cate ceva :)) 2 perechi de blugi si un tricou :) aaa...si daca vi se par cam mari e pentru ca eu port marimea M , adica 38 (sau 28) la blugi :P  :)))))




Mi-am mai cumparat din Bucuresti o rochita (saptamana trecuta) imi place cum imi vine :P in fata este mai scurta si in spate mai lunga :) pe 18 aug am o nunta si cred ca ma imbrac cu ea, este foarte lejera :D

Si bineinteles ca i-am cumparat si printesei cate ceva, dar  pentru la anu ca acum are sifonierul plin :))))
De la Fox i-am luat 3 tricouri


 Si de la In Extenso i-am luat un costul de baie si 2 perechi de chilotei :P

Astea pe langa ce am mai cumparat de mancare din Auchan :P
Nu va mai zic cat am cheltuit...ca desi au fost foarte reduse, s-au adunat si ...banii se duc :)))))
Sper sa va placa ce mi-am mai cumparat :) Daca vreti sa stiti cat au costat fiecare nu ezitati sa ma intrebati :D
Pupici :*

Comentarii

  1. Catalina Sora7/8/12 7:55 p.m.

    Imi place ce ai cumparat pentru printesa.Si mult de tot pernele si rochita.sa le purtati cu placere amandoua.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Catalina Sora7/8/12 7:56 p.m.

    o fotografie cu noua tunsoare?sa iti fie de bine

    RăspundețiȘtergere
  3. ana maria birladeanu7/8/12 8:05 p.m.

    hihi,ai cumapart ceva,dar doar pentru voi?

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac hainele pntru printesa ta sunt frumoase .

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce costum de baie frumos a primit printesa :D Si eu cand sunt reduceri abia ma abtin sa nu iau tot magazinul:D Sa le purtati cu placere scumpicelor:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut tare mult :X dar abia la anul a sa-l poarte :P poate pana atunci mai scapam si de pampersi :D

      Ștergere
  6. sa le purtati cu drag...sunt foarte frumoase toate :)
    si eu imi fac cumparaturile in Auchan hi hi...din Palas Iasi...

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Mie imi place sa ma duc in Auchan, il prefer fata de celelalte :D

      Ștergere
  7. Sa le purtati cu placere.:*
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le purtati cu placere! Imi place mult de tot rochita. Hainutele pentru printesa sunt scumpe? Imi plac mult de tot si eram curioasa pentru finuta mea. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Nu sunt scumpe ca le-am luat la reducere :D pe tricouri am dat 10 lei fiecare (reduse de la 50 lei...cam exagerat pretul initial :P), pe costum de baie tot 10 lei (redus de la 25 lei)

      Ștergere
  9. ce de cumparaturi...vreau si eu..imi place absolut ttot ce ai cumparat...sa le purtati sanatoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Daaa am scapat la cumparaturi si... :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina