Arhivă blog

marți, 11 septembrie 2012

Sarbatorim 2 ani de la casatorie.

Buna seara, dragele mele
Poate va intrebati pe unde sunt... de nu am stat azi mai deloc, online?
Eiiii...azi e o zi speciala, pentru ca azi implinim 2 ani de la casatorie.
11 Septebrie 2010 a fost cea mai frumoasa zi din viata mea (asta pana mi-am tinut pentru prima oara printesa in brate :P), ziua in care ne-am unit destinele si in fata lui Dumnezeu si unde ne-am jurat dragoste eterna si sa ne iubim pana la adanci batraneti :)
Azi, cat sotul meu a fost la munca, eu am iesit la plimbare cu printesa noastra, am facut cumparaturile, printre  care si  prajiturile noastre preferate :D, apoi am venit acasa si m-am apucat sa-i pregatesc sotului masa :)
Cand a venit de la munca mi-a aduc un buchet din florile mele preferate, crinii imperiali <3

Nu am iesit totusi in oras , ci al preferat sa luam masa acasa si sa petrecem ziua in 3 :D ca doar nu putea lipsi printesa noastra din peisaj :)))
Si cateva poze din ziua nuntii :D











Pupici :*

50 de comentarii:

  1. felicitari! si multi inainte va doresc..
    ati fost tare frumosi in ziua nuntii .. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos , la cat mai multi ani impreuna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Asa ne dorim si noi, pentru ca ne iubim :X

      Ștergere
  3. Iti doresc sa petreci foarte multi ani de acum inainte alaturi de sotul tau si printesa voastra:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Sa dea Dumnezeu, asa sa fie! :)

      Ștergere
  4. Ai fost o mireasa superba :X

    Multi ani inainte va doresc si multa fericire :*

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari draga mea,va doresc tot binele din lume la toti 3,sa fiti fericiti va pupik

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi si fericiti ani!superbe poze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mireasa frumoasa si fericita! Sa va daruiasca viata doar clipe senine! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am fost fericita in ziua aia deosebita :) Multumim!

      Ștergere
  8. La mai multi ani! Superbe pozele de la nunta !:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani frumosi si fericiti impreuna! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI inainte si numai cu dreptul ! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi anisori mami scumpa!!! sunteti o familie superba si vadoresc tot binele din lume!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multi, multi inainte! Sa fiti sanatosi si fericiti, voi si micuta voastra!

    Suuuperbe pozele de la nunta!
    Ai fost o miresică deosebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos pentru urari si aprecieri :D
      Pupici :*

      Ștergere
  13. Casa de piatra.La multi ani.sa fiti fericiti,voi si printesa,.pupici.foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  14. Casa de piatra si multa sanatate, sa fiti fericiti pana la adanci batraneti scumpa:) pozele sunt superbe:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Super.....ati avut o nunta perfecta ,iar tu ai fost tare frumusica.Multi ani fericiti de acum inainte sa aveti.Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Intradevar in ziua aceea m-am simtit frumoasa si fericita :D

      Ștergere
  16. La multi ani fericiti impreuna cu printesa voastra frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Multi ani fericiti alaturi de printesica! ai fost o mireasa superba, imi place rochita ta ( ma pregatesc si eu de eveniment si trag cu ochiul peste tot )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! pe mine genul asta de rochie ma avantaja :D
      Felicitari si tie pentru evenimentul care va urma :*

      Ștergere
  18. La multi ani!foarte frumosi:)pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. LA MULTI ANI...si sa va iubiti asa de mult si peste 50 de ani...sa fiti sanatosi si sa aveti grija de Maria pentru ca este un ingeras de copil. Ati fost si sunteti foarte frumosi!!! Pupici Elena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sa dea Dumnezeu sa sarbatorim si la 50 de ani de casnicie :)

      Ștergere
  20. Ai fost o mireasa superba si va potriviti atat de bine!La multi ani si sa va iubiti mereu ca in ziua nuntii!

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani fericiti! Sunteti frumosi amandoi.

    RăspundețiȘtergere
  22. vai,rusine mie,cum de am ratat postarea asta :(,iti doresc si eu multa sanatate si fericire alaturi de sot si printesa,la multiiii anisori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea! Niciodata nu-i tarziu >:D< , dar oricum tu-mi transmisesei "la multi ani" pe privat, asa ca nu conteaza ca nu ai vazut postarea :P
      Pupici :*

      Ștergere

Translate