Viata la tara - Duminica in familie.

Buna ziua dragii mei,
Pentru ca-mi doresc sa ma apropii cat mai mult de voi, de cititoarele si cititorii mei, m-am gandit sa va arat cateva imagini dintr-o duminica petrecuta cu familia mea, la tara, acasa la sora mea.
Este vorba de duminica trecuta (2 sept) pe care am petrecut-o la ea si ne-am strans cu totii sa facem un gratar :D
Dar bineinteles ca printesa mea a fost in centrul atentiei <3
O sa las pozele sa vorbeasca, sper sa nu va plictisesc...mie imi place foarte mult la sora mea si probabil la vara, cand va mai creste si fetita mea, vom merge mai des :)
Printesa mea se bucura de natura si de viata la tara <3

 Hmmm....ia sa vad cum miroase floarea asta :))

 Ufff...am obosit sa merg si ma odihnesc putin :P

 Iar m-a luat tati la plimbare :)))
 In sfarsit m-a luat in brate :D
 Uiiii...ce or fi aceste creaturi :)))) cica se numesc gaini :))) dar ce galagie fac :O

 Si cateva flori la inceput de toamna :)



Si.....gratarulllll..... :D
 Fratele meu (in stanga) si cumnatul meu (in dreapta) se ocupa de gratar :)
 Hmm... numai bunatati :P

"Mosii" stau de vorba la un paharel de tuica :)))
Tatal meu (in stanga) si socrul meu (in capul mesei)
 Si....putina "barfa" :)))) Soacra mea (in stanga) si sora mea (in dreapta)
 Cumnatul meu "muncind" la gratar :D
 Si...Fratele meu...ajutandu-l :)))))
 Sotul si printesa mea <3
 Si....bineinteles EU :))))))))) doar nu puteam lipsi :P
Si cateii... :)

 2 iepurasi cel negru (in stanga) si in dreapta e unul gri, nu prea se vede :P
 Gainile :))))
 Si....mini-sera cumnatului meu :P

In speranta ca nu v-am plictisit :D ne auzim si maine :)
Noi ne-am simtit foarte bine, am petrecut toata duminica la ei :)
Aceasta este familia mea <3
Pupici :*

Comentarii

  1. Sa.ti traiasca frumusetea asta mica ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. poze superbe, printesa ta e in centrul atentiei ce-i drept, e frumos la atra, du-o cat mai des! pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acum, ca a mai crescut o sa mergem cat mai des la sora mea , la casa :)

      Ștergere
  3. Stefania Petcu9/9/12 1:49 p.m.

    Astea sunt momentele cele mai frumoase, cele petrecute alaturi de cei dragi:)e o dulceata printesa ta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ana maria birladeanu9/9/12 7:28 p.m.

    cui nu/i place la tara,e normal sa va simtiti bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales cand te duci la tara ca sa te relaxezi :D

      Ștergere
  5. Sa te bucuri de cei dragi Elena! Ai o familie si o fetita minunata! Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna iubita ai un tag de la mine aici http://www.tara-minunilor.ro/?p=1191

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa! :* Sper sa-miaduc aminte si sa pot raspunde la toate intrebarile :P

      Ștergere
  7. Buna.sa va traisca.pup.o familie super.

    RăspundețiȘtergere
  8. O familie frumoasa. Sa iti traiasca! Nico

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte scumpica este printesa ta.. :D e o dulce... sa-ti traiasca.. :D

    te pup si t astept si la mine. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. sunteti o familie minunata draga mea :X:X
    si ce soacra frumusica si tinerica ai hi hi :D

    In familie petreci intotdeauna cel mai bine...ca doar unde e mai bine ca acasa? :)
    pupici si multumim ca imparti cu noi o particica din viata ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! >:D<
      Soacra mea are 56 de ani, dar se tine foarte bine :D si mie imi place ca are grija de ea si de fiecare data cand e vreo ocazie speciala (zi de nume, nastere, etc) imi place sa-i cumpar creme si produse de ingrijire :)
      >:D<

      Ștergere
  11. frumoase pozele.N ai omis nimic, nici gaini nici iepuri, catei..Mi au placut toate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) ma bucur ca ti-au placut :D
      Ehhh am zis sa va arat din toate cate ceva, dar tot nu v-am aratat copaceii :P dar duminica acum mergem din nou la sora mea la tara sa facem un gratar asa ca...pot sa vin cu un update :)))) :P
      Pupici :*

      Ștergere
  12. ce de bunatati pe gartar..a.devarul este ca viata la tara este ff frumoasa...mai ales cand ai multi apropiatii cu care sa petreci

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina