Ce am mai cumparat!

Hello,
In ultima vreme am facut ceva cumparaturi pentru familia mea si m-am gandit sa vi le arat si voua...poate va dau cate o idee :D (bineinteles ...cumparaturi in afara de mancare :)))
De primit...nu am mai primit nici un cadou :)) si nici nu am mai castigat mai nimic :)), dar nu-i bai :P
Asa ca m-am pus pe facut cumparaturi :)))

Vroiam neaparat sa iau pentru printesa, scaun de masa...asa ca am cumparat unul de la Primii Pasi...mai ieftior :P si l-am cumparat din Auchan :D
 Dupa cum puteti observa...printesei mele ii place foarte mult in el :D
Tot ei i-am cumparat niste botosei In Extenso cu talpa antiderapanta si mai stabila ca sa invatam sa mergem si pein casa si pe afara :))

Bineinteles ca nu putea lipsi baxul de Pampers si servetele umede :))))))
Pentru ca am cumparat si servetele, am primit cadou un prosop de baie cu gluga pentr printesa, dar am uitat sa-i fac poza si apoi l-am spalat...dar o sa vi-l arat :D
Promotia este in Real pentru doritoare :)

 Lui tati i-am cumparat 2 spume de ras de la Nivea si pentru ca am cumparat de 19 lei am primit cadou si un gel de dus Nivea la 250 ml si care miroase super si e foarte cremos <3
Promotia o gasiti in Real
 Rezerve pentru aparatul lui de barbierit
 Si o masina de tuns :P

Si....ce sa vedeti :)) eu de data asta nu mi-am cumparat nimic :P va vine sa credeti??? :)))
Nu mi-am cumparat nimic pentru ca nu am mai avut timp sa-mi  mai cumpar si eu cate ceva, dar am facut deja o lista :)) si la mine urmeaza...:P plus ca se apropie usor, usor si ziua mea...si sigur voi primiii cate ceva :D
Pupici :*

Comentarii

  1. am vazut si eu in kaufland ca era o promotie cu nivea si cred ca o sa trec totusi ca se merita sincer .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Nicoleta! Chiar se merita. Mai ales ca noi folosim produse Nivea si era pacat sa nu iau :P Mi-e nu-mi trebuia nimic...dar am zis macar sorului sa-i cumpar ceva de care avea nevoie si sa profitam de aceasta promotie :D
      lus ca daca cumparai de mai mult, erau cadouri pentru copilasi, gen...penar, etc

      Ștergere
    2. penar - exact ce cautam noi pentru gradinita -sa mi fac timp si sa trag o fuga .

      Ștergere
    3. Cred ca promotia e pana pe 30 sept, si pentru a primi penar parca trebuia sa cumperi produse Nivea de 38 de lei, cred :D Nu mai stiu exact...Dar oricum ai ce sa cumperi de 38 de lei :D creme, sampoane, spume de ras, etc :P
      pupici

      Ștergere
  2. ce draguti sunt botoseii ..:D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au placut si au fost si foarte ieftini :D cred ca pana in 20 de lei perechea :D nu mai stiu exact :))

      Ștergere
  3. ce frumos de voi ca aveti magazine mari si multe promotii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiii, nu avem nici noi in localitate magazine mari... :( ca noi locuim in Mangalia...si toate magazinele astea sunt in Constanta...dar mergem cam de 2 ori pe luna la Constanta pentru cumparaturi :D

      Ștergere
  4. cumparaturi....i-ti iei tu revansa sigur nu ramai in pierdere...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.sa va traisca.sa le folositi cu placere.pop. vai intodeauna mi-am dorit sa aflu ce se ascunde intr o cutie asa mare de la pampers.:))))cand erau mici ai mei de abia gaseam pampers,de servetele nu mai zic.de restu nici atat si acum mai ma uit la lucruri pt bebei si sotu rade de mine.pup o printesa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! In cutie sunt multi , multi pampersi :D

      Ștergere
  6. Stefania Petcu25/9/12 2:38 p.m.

    Mi s-a parut ceva dubios la inceput..da tu nu ti-ai luat nimic, dar recuperezi tu:) sa le folositi cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ma gandeam eu ca o sa vi se para ciudat, dar sa stii ca se mai intampla ca pentru mine sa nu-mi cumpar nimic :P dar si cand imi cumpar....:)))
      Deja am inceput sa recuperez :D mi-am luat o caciula cu blana de la munte :D O adorrr :)

      Ștergere
  7. Dragute cumparaturi dar mai ales utile.Vad ca printesei ii place mult scaunelul.sa le folositi cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Asa e , majoritatea sunt mai mult utile :D si intradevar scaunelul ma ajuta pe mine foarte mult, dar si printesei ii place in el :)))

      Ștergere
  8. mami printesa foloseste nr 4 la pampers? nu de alta dar noi mai folosim noaptea pampers si tot numarul 4...si vroiam sa te intreb pretul, caci nu am vst pana acum asha de multe bucati intr`un pachet

    sa le folositi pe toate cu drag!!!
    si sincer imi vine sa cred ca nu ti`ai luat nimic...eu de cand sunt mamica intai pe primul plan este Dovlecel si apoi eu :)

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da iubita! Nr 4 are la pampers :D ca se pot folosi de la 7 kg :D si stiu ca pana pe la 18 kg sau ceva de genul...deci probabil o sa purtam si la anu la fel :))) Eu numai pachete din astea mari iau si costa 111 lei (au 132 de pampersi) si zic eu ca e ok la pret si la servetele am luat pachetul de 4 pachetele la 20 lei (era 3+1 :P)

      Ștergere
  9. Sa le folositi cu placere.
    Toate sunt utile.
    Scaunelul este foarte bun si copilita a avut la fel.
    SUnt asa de draguti papuceii sa ii poarte cu placere.
    asteptam sa ne spui cum foloseste tati masina de tuns poate cumparam si noi la fel.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sima! Asa e , toate sunt utile :D
      Sotul este multumit de masina de tuns, dar el nu o foloseste foarte des...cam o data pe luna (adica a fost prima folosire acum :P) dar avand in vedere ca am dat doar 30 de lei pe ea...e mai mult decat ok :D

      Ștergere
  10. Cand citeam chiar ma gandeam si pentru ea nimic nimic?Nu pot sa cred...eu nu puteam sa plec acasa fara sa cumpar si pentru mine macar ceva mic mic mic :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Adina sa stii ca s-a mai intamplat sa ma duc la cumparaturi si pentru mine sa nu-mi cumpar nimic :))) si sincer iti spun acest lucru se intampla de cand am devenit mamica :P ca inainte primele cumparaturi erau ale mele :)))) Acum insa roata s-a schimbat si primele lucruri pe care le cumpar sunt pentru printesa mea si de fiecare data cand intru intr-un magazin de haine, mai intai ma duc la hainele de copilasi :)))) :P de parca nu ar da dulapul pe afara :))))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina