Cum decoram camera copilului?

Salut mamici,
Azi m-am gandit sa va arat cateva idei de a decora camera copilului.
Eu imi doresc foarte mult ca printesa mea sa aibe camera ei, desi acum locuim intr-un apartament cu 2 camere...la anul urmator ne-am propus sa ne mutam intr-un apartament mai mare, adica cu 3 camere.
Astfel va avea si Maria Sara camera ei desi la inceput nu va dormi in ea pentru ca este prea micuta, dar voi dori sa o amenajez ca locul ei de joaca :D
Va dormi in camera ei probabil...abia dupa 3 anisori :D sa fie si ea mai mare :P
Sunt atat de entuziasmata de ideea amenajarii locului ei de joaca, incat nu va puteti imagina :D
Deja visez ce perdea cu desene animate va avea, ce covor cu personajele din desenele ei animate, preferate :D , ce tapet voi folosi...etc
Asa am descoperit site-ul Atria.ro , un magazin online cu tot ceea ce-mi doream eu si la preturi destul de accesibile :)
Uitati ce perdele frumoase am gasit :D
Pentru fetite :X
                     Perdea voal alb Winx 
Bineinteles ca sunt modele frumoase si pentru baietei :)
               Perdea voal Winnie the Pooh
                  Perdea voal alb Cars

Si la capitolul covoare stau foarte, foarte bine, iar acesta mi se pare minunat :X si este si mare :D
                  Covoare copii Baby Mickey
Si acesta mai micut este foarte frumos si foarte accesibil :)
                    Covoras copii Winnie roz Fruity Pooh

Si sa nu-i uitam si pe baietei :D
                      Covoare copii Cars 
Si un covoras mai micut
                    Covoras copii Winnie's Picnic 

Bineinteles ca pe site-ul lor gasiti mai multe modele si nu numai de copii si si pentru casa, dar acestea o sa vi le arat alta data pentru ca deja mi-au facut cu ochiul mai multe produse pentru noul apartament :D
Perdele, draperii, covoare, tapet, cuverturi, lenjerii de pat, prosoape, fete de masa, etc :)
Si...sa va mai zic o veste buna!!!
Pentru ca Atria.ro implineste in luna septembrie 2 ani de existenta, au si foarte multe surprize pentru noi!
In perioada 10-30 septembrie, la fiecare comanda lansata, livreaza si un cadou surpriza!
In plus au si o tombola in care poti castiga un voucher de 100 de lei :D
Super, nu?!

Si nu uitati ca v-am promis noi surprize! :D
Mi-ar placea sa vad, voi ce produse preferate aveti de pe acest site?!
Pupici :*

Comentarii

  1. sunt intradevar frumoase - spor la cumparaturi ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce produs ti-ar placea de la ei de pe site? :D

      Ștergere
  2. ana maria birladeanu15/9/12 11:38 p.m.

    vaivaivai,nu mai intr la ei,le-as lua pe toate,uite ce am gasit:http://www.atria.ro/covoare-copii/covor-copii-club-house-14.html,alex adora sa doarma pe covor :D,cred ca aici s-ar muta daca l-ar avea :))perdea cu mickey nu am vazut dar cred ca si cea cu pooh i-ar fi pe plac :http://www.atria.ro/perdele-copii/perdea-voal-winnie-the-pooh-9102.html,oricum ar fi aca intri la ei pe site cu siguranta cumperi ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e!!! Sunt foarte multe lucruri frumoase pentru copilasii nostrii <3
      Eu sigur voi face o comanda :))

      Ștergere
    2. vad ca circula pe fb toata ziua,mie mi-a ramas gandul l a covorul cu mickey sigur l-ar bucura pe alex dar cum sa-l iau cu mine...

      Ștergere
  3. Buna.succes atunci.cand erau ai mei mici alergam sa gasesc nu erau atatea.cunosc saitu au numa lucruri faine.prima perdea e super fimea are cu bratz perdeau si draperiile covarsu l-a vrut cu sosea cand era mica nu prea eau placut papusile decat mai maricica.masinile erau viata ei.:)))eu leam facut la copii din ce personaje le a placut.succes pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! In primul rand, important e sa ii placa ei, sa se simta bine in acea camera :) La noi mai dureaza putin :P pana la sfarsitul anului sper sa finalizam cu actele apartamentului si abia la primavara sa renovam apartamentul respectiv si atunci voi amenaja si camera :D insa pana atunci imi fac liste cu ce ar trebui sa cumpar si ma orientez. De cumparat o sa le iau atunci...ca acum nici nu as avea unde sa le pun :))

      Ștergere
  4. am rasfoit si eu pe site, sunt super lucrusoare, ma gandesc ca pe vremea mea nu erau atatea, acum nu stii ce sa alegi intre atatea frumuseti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe lucruri frumoase si pe mine sincer , m-a incantat ca nu au nici preturi exagerate, chiar mi se par destul de accesibile :)

      Ștergere
  5. Ce lucruri dragute...descoperisem pagina de facebook acum ceva vreme si o rasfoisem din scoarta in scoarta..;)Sunt superbe covorasele si perdelutele pentru copii..
    Momentan mi s-a oprit privirea la acest tablou, la aceste covoare: http://www.atria.ro/tablouri-postere/tablou-little-girl-50-60-cm.html
    http://www.atria.ro/covoare-patara-160-235-mov-v0116w.html
    http://www.atria.ro/covoare-copii/covoras-copii-winnie-my-friends-piglet-and-pooh-w59.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, sunt foarte frumoase majoritatea lucrurilor pe care le gasesti la ei.
      La prima mea comanda, probabil voi cumpara ceva pentru noi, pentru casa, dar la primavara cand vrem sa renovam apartamentul mai mare si sa-i amenajez camera printesei sigur voi cumpara ce mi-a facut cu ochiul :D Bineinteles asta daca o sa ma pot abtine pana atunci :P

      Ștergere
  6. buna mami

    ce minunatii ai ales :X

    ador acest site sincer...au numai produse superbe:X:X am rasfoit si eu site`ul si uite ce mi`a atras atentia :

    http://www.atria.ro/perdele-copii/perdea-voal-alb-cars-10157.html
    http://www.atria.ro/covoare-copii/covor-copii-cars-5.html
    http://www.atria.ro/paturi-pleduri/patura-babies-albastra.html

    sunt foarte multe care imi plac :X:X
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie la fel, sunt foarte multe care-mi plac :D, am ales doar cateva , ca sa va las si pe voi sa le descoperiti :D
      Pupici si ma bucur ca va place siteul, pentru ca o sa va placa si surpriza :D

      Ștergere
  7. Sunt foarte faine! Covorasele cu Minnie si cu Cars le-am propus si eu pentru finuta mea :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea Elena, da-mi voie sa te trag un pic de urechi :D ,cum adica perdeaua cu Winnie the Pooh este pentru baietei? :P Adica noi, adica eu si Andra, daca suntem fani Winnie the Pooh...inseamna ca ...suntem baietoase? :)) Atunci ce sa mai zic ca Andra isi doreste ca Mos Craciun sa ii aduca in dar...masinute? :)) Inseamna ca face cat doi baieti, nu? :P Glumesc, desigur :D dar tot ce ti-am povestit aici este adevarat, deci...as zice ca produsele cu Winnie the Pooh sunt preferatele noastre, TOATE si sunt...unisex! :D Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Sunt frumoase si parca vad ca vor fi si preferatele printesei :))) doar ca am ales-o pentru baietei ca era bleo :P, dupa cum ai vazut covorasul cel roz cu Winnie l-am pus la fetite, drept urmare si noua ne place Winnie, doar ca eu as vrea sa i le iau pe rozzz :D
      Pupacim si noi fetele :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina