Gerovital Pure Glycerin Sapunul lichid spuma- eficient si igienic

Buna dragele mele,
Incep aceasta postare cu o intrebare: Voi ce parere aveti despre sapunurile lichide?
Eu personal cred ca nu ar trebui sa lipseasca din nici o casa un sapun lichid. In primul rand pentru ca, in momentul in care avem un musafir si vrea sa se spele pe maini nu este igienic sa foloseasca sapunul solid pe care il folosesti si tu...de aceea in baie trebuie sa se gaseasca si un sapun lichid, pe langa cel solid.
Eu de exemplu folosesc cu succes si sapunul solid si sotul meu chiar il prefera, insa niciodata nu-mi lipseste si sapunul lichid pe care eu il folosesc zilnic (alternand cu cel solid) si se afla intotdeauna la dispozitia musafirilor :)
Sapunul lichid este mai placut de folosit si mai igienic :D
De curand am fost norocoasa sa castig la un concurs pe blogul Siginei un sapun lichid spuma Gerovital Pure Glycerin de la Farmec, si m-am gandit sa va spun si voua parerea mea despre el.

 Este primul sapun lichid spuma pe care il folosesc, pana acum obisnuiam sa cumpar doar sapunuri lichide, dar nu si spuma :P
Va spun ca l-am adorat de la prima utilizare :D In momentul in care apesi pe pompita iese direct spuma, o spuma bleo in cazul meu pentru ca mi-am ales sapunul cu glicerina care este albastru.
Este nevoie doar de o pompita de spuma pentru o spalare, pentru ca este foarte eficient si spuma aceea este suficienta pentru a avea mainile curate si dezinfectate.

Parfumul acestui sapun lichid spuma este fantastic! Il adorrrr! Si ce mi-a placut cel mai mult este ca ramane dupa ce te speli pe maini :X
Dupa spalare, mainile sunt curate si hidratate.
Gerovital Pure Glycerin nu contine parabeni! In compozitia lui contine glicerina vegetala ce hidrateaza si catifeleaza pielea si extract de rodie ce are un puternic efect antioxidant.
Ingrediente:

Sapunul lichid spuma vine intr-o cantitate de 300 ml si costa in jur de 11 lei.
Il puteti acizitiona de AICI din magazinul online Farmec la pretul de 10,86 lei :D
SApunul lichid spuma Gerovital Pure il gasiti in 4 variante: Antibacterian, Nature, Sensitive si Glycerin :)
Eu vreau sa le incerc si pe celelalte asa ca ...va urma :D
Pupici :*

Comentarii

  1. ana maria birladeanu4/9/12 12:38 p.m.

    mie imi place sapunul lichid mai mult,cum ziceai si tu este mai igienic,cel solid este ok dar daca ar fi sa aleg,cel lichid garantat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Consider ca sapunul lichid nu trebuie sa lipseasca din baia noastra, in primul rand pentru ca este mai igienic si e de mare folos atunci cand avem musafiri :D
      Eu ma mai spal si cu sapun solid, cele naturale pentru diferite probleme ale pielii :D
      Sotul meu prefera sapunul solid, dar de obicei cele din comert, gen Dove :P :)))

      Ștergere
  2. noi folosim numai sapun lichid, acest produs este nou si inca nu l-am incercat, dar le preferam pe cele lichide

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu folosesc mai mult sapun lichid, imi place mai mult :D, insa nici sapunul solid nu lipseste din baie, mai ales ca sotul prefera sapunul solid :P
      Mi-a recunoscut totusi ca acest sapun spuma il incanta :D

      Ștergere
  3. Stefania Petcu4/9/12 2:24 p.m.

    este foarte practic si ma bucur sa citesc ca nu contine parabeni:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa faptul ca e practic si n contine parabeni, are si un miros minunat care se pastreaza pe maini :X
      Eu vreau sa le incerc pe toate 4 :))

      Ștergere
  4. mie imi plac mult sapunurile lichide,sunt practice, cremoase si miros super.acesta cu spuma cu atat mai mult.sunt sigura ca mi-ar placea.in plus eu cumpar produse de la Farmec si gasesc ca sunt bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Cata! Si eu am multe produse de la Farmec care-mi plac si pe care le cumpar cu regularitate :D

      Ștergere
  5. produsele Farmec sunt f bune...le ador :)
    sapunul lichid nu prea l`am folosit pana acum, insa niciodata nu e prea tarziu

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Mirela! Produsele Farmec sunt bune si foarte accesibile. Eu prefer sapunurile lichide, insa folosim si sapun solid, dar cel lichid nu lipseste niciodata din baie, mai ales pentru musafiri :D

      Ștergere
  6. ma bucur ca ti-a placut, al meu e spumita portocalie si tot asa, miroase super frumos! :) nice review

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca am avut ocazia sa-l incerc si...acum sincer vreau sa le incerc pe toate :))))) Mi-a placut la nebunie cum miroase si faptul ca mirosul persista :D

      Ștergere
  7. poi sunt super accesibile ca pret:)si fun. de fapt cred ca nu mai sunt alte sapunuri-spuma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este sunt si accesibile si bune! Din cate stiu eu, cred ca mai e unul spuma, cel de la Touch antibacterian, parca....dar nu l-am folosit, oricum stiu ca e putin mai scump :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina