OOTD - Again...nunti , botezuri, cumetrii :))

Hello Ladies,
Asa cum stiti mai aveam o nunta la care trebuia sa mergem si nu stiam exact cu ce rochie sa ma imbrac...
Pana la urma am ales sa ma imbrac cu rochia pe care mi-am cumparat-o pentru botezul printesei mele si pe care am purtat-o doar atunci (adica in februarie...) asa ca am zis ca e ok si ca pot sa o mai port si la aceasta nunta :D
Rochiam am cumparat-o din magazinul "La Femme" si mi-a placut la prima vedere <3
In poze o sa-l vedeti si pe sotiorul meu si mireasa bineinteles, doar ca majoritatea pozelor sunt facute cu telefonul asa ca nu sunt chiar minunate, insa am si vreo 3 poze de la fotograf <3
Sper sa va placa rochia :D
Imi pare rau ca nu am apucat sa fac si o poza la machiaj...pentru ca mi-a placut foarte mult cum mi-a iesit <3 dar pentru ca am stat o ora sa-l realizez :))) am intarziat si...s-ar fi suparat sotul meu daca mai stateam sa fac si poze :))) :P
Noi doi <3


 Cu mireasa :)
 Noi 2 dansand :D
 La masa :P

Rochia mea nu am mai gasit-o la ei pe site, insa am vazut o multime de rochii superbe <3


Pupici :*

Comentarii

  1. ana maria birladeanu14/9/12 11:12 p.m.

    mie imi place rochia corai,e frumoasa si culoarea si rochia :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac multe de pe site-ul lor :D si de multe ori ma mai duc si in magazin sa vad ce mai au si acolo :)

      Ștergere
  2. Buna.super rochea de culoare nu mai zic.finut.bv.pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Si mie mi-a placut la prima vedere :D

      Ștergere
  3. sunteti superbi amandou... si rochia te pune in valoare perfect.. :D

    si celelalte rochite sunt foarte frumoase. .:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. am maai zis si va repet...sunteti minunati si frumosi foc...iar printesa va seamana...e superba :X:X:X

    rochitele toate sunt frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim draguta! Ma faci sa rosesc :D Si voi sunteti frumosi foc asa ca simpatia e reciproca :*
      Pupici

      Ștergere
  5. Si mie imi plac foarte mult rochitele lor. Insa imi e cam teama sa cumpar fara sa probez pentru ca eu sunt o pretentioasa si jumatate :( Iar magazin prin apropiere nu am .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect. Eu sunt putin mai norocoasa si nu am avut probleme cu hainutele cumparate online, insa am avut cu incaltamintea...am cumparat si nu mi-au venit :( am si piciorul mai dificil :((
      Sa stii ca marimile la ei se potrivesc, dar acum depinde si de constructie.

      Ștergere
  6. Poate refaci machiajul si il postezi si pe blog;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc :) poate am o zi mai libera ca sa pot sa-l refac. A fost un machiaj de seara care sa-mi puna in valoare ochii, pentru ca la ruj am purtat unul mai nude :)

      Ștergere
  7. Esti superba ca de obicei, iar rochia a stat perfecta pe tine:D Intrebarea mea este: Mai faci fata la atatea nunti draguta?:D pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa!
      Referitor la intrebare :)) crede-ma ca acum au fost putine si lejere, adica cate una pe luna...
      Dar anul trecut am avut numai in luna septembrie 6 nunti :))))) adica 3 nunti intr-o sambata, 2 intr-una si inca una intr-o sambata...si am mers la toate :))) si mai eram si gravida in 8 luni :))) umblam cu ditamai burtoiul dupa mine :P (in total anul trecut am avut cam 10 nunti) deasta anul asta au ramas asa putine :))
      Dar gata am terminat :D la anu vor urma botezurile :)))) si poate o nunta ratacita :))))
      Pupici :*
      PS. anul trecut in septembrie o data cu cele 6 nunti...am dat si faliment :))) apoi in octombrie si cu nasterea si celule stem...am saracit de tot :)))) nu-ti spun cat am cheltuit ca te apuca tremuratul :D

      Ștergere
  8. E superba rochita! Slava Domnului, eu cam scapat de nunti ca nu prea ma dau in vant dupa ele :) Dupa botezuri nici atat :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Elena, ai fost superba la nunta! Ma bucur ca v-ati distrat! Am totusi o intrebare: ce inseamna OOTD? Habar n-am de la ce vine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea!
      OOTD- Outfit Of The Day
      e o prescurtare care se poarta pe bloguri ca sa nu scrii titlul prea mare :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina