Particip la SuperBlog 2012!

Buna dragele mele,

Astazi m-am hotarat sa particip la SuperBlog2012 :D

Este prima oara cand particip la un astfel de concurs si o sa fie o adevarata provocare pentru mine :) 
Este un concurs pentru persoanele ce detin un blog, concurs ce va dura 2 luni, de pe 1 octombrie pana pe 1 decembrie 2012 si in care va trebui sa scriem articole din domenii cele mai diverse si care vor fi jurizate de un juriu format din sponsorii concursului. Un juriu care va aprecia sau nu...modul nostru de a scrie, de a impartasi experientele noastre cu voi.
Premiile sunt foarte atractive, insa chiar si daca nu voi castiga...important e sa particip asa ca am spus DA acestei provocari!

Prin urmare...voi avea nevoie de sustinerea voastra in ceea ce mi-am propus!
Pupici :*

Comentarii

  1. bineinteles ca te sustinem,cu siguranta articolele tale vor fi apreciat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am emotii in privinta articolelor care va trebui sa le scriu :D
      Din 1 octombrie incepe concursul :)

      Ștergere
  2. Catalina Sora7/9/12 11:37 a.m.

    Multa bafta.Noi o sa fim alaturi de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si normal ca sunt langa tine si te sustin draga mea:)
    bafta multa!!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes :)

    P.S: Azi ti-am descoperit blogul. Si imi place!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes la scris si premii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te sustin si eu, Elena! Iti tin pumnii stransi si iti doresc mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina