Primii pasi ai printesei!

Hello,
Am revenit si eu din mini concediul pe care l-am petrecut la munte :D
Am avut parte de zile superbe, foarte calduroase, :D sotul meu chiar s-a bronzat cand am urcat pe munte.
Eiii, dar si cand ne-am intors acasa, ne-am dus direct sa o vedem pe printesa noastra ca ne era tare dor de ea <3
S-a bucurat tare mult cand ne-a vazut, atat de mult incat a facut primi pasi fara sa o tina cineva de manuta :D de la tati la mami si invers, bineinteles doar cativa pasi, dar suficienti pentru a ne umple inimile de fericire :D
Ieri am iesit la plimbare si am zis sa imortalizam momentul printr-un mini video :D

Si...azi face printesa mea 11 lunite :D mai avem putin si facem si anisorul.
Ce mare s-a facut!!! :D
La multi ani printesa mea! <3

Comentarii

  1. La multi ani printesei tale scumpe!!:*
    E o scumpica,m-am uitat la video si este asa de micuta;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Da este micuta ca are doar 11 lunite :))

      Ștergere
  2. :*,inteleg perfect bucuria voastra chiar zileel trecute urmaream filmuletele cu alex cand incepea sa mearga :*,felicitari printesei si la cat mai multe reusite :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim :* Abia de acum incepe nebunia :D

      Ștergere
    2. sa stii ca acu incepe...o sa i-ti amintesti ca ai si spate acum,ca o sa te cam doara :))))

      Ștergere
  3. bravooo!!! e fetita mare de acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa :D Ma bucur ca a prins curaj :) Acum cred ca intelegeti de ce nu prea mai am timp de internet :))))
      Pupici :*

      Ștergere
  4. Mititica de ea, ce scumpa e! Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani frumosi si sanatosi!^^
    Bravo, bravo ,bravo! pentru primii pasi ai domnisoarei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Pana la 1 anisor cred ca o sa mergem binisor :))

      Ștergere
  6. scumpica ...sa creasca mare ca a mea si frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!!!! Sa creasca mare si sa va aduca mereu bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! Maria a mers dupa 1 an! pana atunci facea pasi micuti dar rari...

    A crescut, sa te tii de acum inainte, va face numai trasnai, eu zilele trecute am prins-o la cosmeticele mele( cum a ajuns la ele nu stiu)...se rujase fata pe toata fata dar si pe pereti...

    Noi din pacate( sau din fericire) nu am stat nici o zi fara ea, nu avem cu cine sa o lasam, la munte, la mare, la nunta, la botez ea este mereu prezenta! De ceva vreme o mai las cateva ore la bunica mea ! Noi am fost conditionati si de alaptat, a papat tati pana la 1 an jumatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Deja face multe trasnai :)) imi inchipui mai incolo :D
      Noi am putut sa o lasam la soacra mea daca am avut vreo nunta sau am plecat la munte pentru cateva zile :D
      Pupici :*

      Ștergere
  9. La multi ani.sa creasca mare si sanatoasa si numa impliniri.acum putere sa te ti la sala nici ca ti mai trebui:))).asta-i perioada ce-a mai frumoasa de nasbatai nu mai spun.bufetu il aveam strans cu pungi ca toate erau jos nu ma daca ma uitam in alta parte.pupici si succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! >:D< Am vazut la prietenele mele ce ma asteapta :))) dar sincer abia asteptam perioada asta <3
      Pupici :*

      Ștergere
  10. Iupii....felicitari printesa mica si frumoasa :X:X:X:x

    ce scumpa e...parca il vad pe Dovlecel la primii pasi :) el a facut primii pasi singurel la 1 anisor si 2 lunite...direct la tati in brate din bucatarie :D

    ma bucur enorm ca va priit escapada la munte :)
    LA CAT MAI MULTE LUNITE SI ANISORI!!trece repede timpul mami, eu nici nu stiu cand au trecut apr 2 ani jumate :X
    sanatosi sa fie si noi sa avem putere sa le oferim o viata frumoasa!!!

    pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel scumpa! Sanatosi sa fim si o sa reusim sa le oferim o viata cat mai buna :)

      Ștergere
  11. ce scumpete mititica.. :D:D
    la multi ani!

    e tare dulce... :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Multumim! Mai avem o lunita si facem si noi anisorul :P

      Ștergere
  13. "La multi ani!" printesei tale. Ce frumoasa e!

    RăspundețiȘtergere
  14. Acum un an treceam si eu prin aceleasi sentimente , pe 17 oct si Rares al meu face 2anisori ,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sentimente minunate <3
      La multi ani so pentru baietelul tau, care am vazut ca este un scump. Apropo, mi-ar placea sa vad pe blogul tau si articole, poze cu el <3
      Pupici :*

      Ștergere
  15. La multi ani printesei tale! E o scumpa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  16. vai vai dar ar vrea sa alerge nu altaa bravooooooooo si noi tot la 11 luni am mers fetele grabitele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e :)) se grabesc ele mititelele :P Dar Irinuca ta mergea bine, bine la 11 lunite :D ca am vazut-o pe you tube :D

      Ștergere
  17. Stefania Petcu2/10/12 1:35 p.m.

    Ce momente frumoase si unice, sa va traisaca si sa va aduca numai bucurii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Ma bucur din plin de aceste momente <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina