În rulotă...şi suntem buni de drum!

De mult timp visez la un concediu în aer liber, la munte...să mă simt mai aproape de natură! 
Am putea merge şi cu cortul însă cu prinţesa ar fi puţin mai greu...este încă mică şi nu cred că ar rezista.
Apoi m-am gândit că ar fi fost atât de frumos dacă am fi avut o rulotă...dar de unde...? Întotdeauna am admirat dragostea de natură şi curajul celor care se duc la munte cu rulota! Dar o rulotă costa destul de mult şi oricum nu am fi avut de ce să cumpărăm o rulotă atâta timp cât noi avem concediu cateva săptamâni...
Apoi stând şi gândindu-mă, mi-a venit ideea de a închiria o rulotă! Dar de unde?...
Aşa am aflat despre Aventuria.ro , un magazin online de unde poţi închiria fără probleme o rulotă, cu care să pleci în concediu liniştit, alături de familie.

Magazinul iţi pune la dispoziţie diverse produse şi servicii, asa că ai de unde să alegi, ceea ce-ţi doreşti pentru a avea un concediu confortabil şi reuşit.
Aşa că noi am hotărât! La vară plecăm la munte cu rulota pentru o săptămână...poate două...cine ştie!
Asa putem să o luăm şi pe prinţesă şi să se bucure şi ea de natură şi de ţara noastră frumoasă!

Voi v-aţi bucurat până acum de un concediu cu rulota?
Dacă da...mi-ar plăcea să-mi daţi câteva sfaturi. Noi ne gandeam ca locaţie la Buşteni , în zona special amenajată.
Dacă nu aţi fost, v-ar tenta aşa ceva?
Pupici

Acest articol este scris pentru proba 9 din competiţia SupeBlog 2012

Comentarii

  1. ce mi-ar place la rulota,nu stiam ca se pot inchiria,noi am fost cu cortul,dar asta inainte de al avea pe alex,as opta si eu tot pentru un satiu amenajat dupa sperietura cu cortul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Ana, se pot inchiria chiar si rulotele :D
      Si eu am aflat de curand si imi doresc foarte tare acest lucru!

      Ștergere
  2. eu as incerca...imi plac provocarile :D

    iar daca locatia e la munte...si mai bine :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am admirat de fiecare data peisajul si pe cei in rulote :D

      Ștergere
  3. chiar super idee...daca-i zic de rulota aluia de acasa , lesina...e comod..si comod...si comod....eu tare-as vreaaa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ideea e ca ai cam tot ce-ti trebuie in rulota , asa ca de ce nu? Eu imi doresc tare mult, dar sa vedem :D

      Ștergere
  4. nu am incercat nicodata...dar mi-ai dat o ideea

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietena mea si-a cumparat.
    Lucreaza in ture cu sotul si cand sunt liberi si se poate ies la munte cu cei 2 copii.
    Sunt foarte incantati de achizitie.
    Si mie mi-ar placea sa am o rulota, ai tot confortul in ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de super! Si eu mi-as dori sa am una, dar noua din pacate nici timpul nu ne-ar permite sa o fructificam asa cum trebuie , de aceea m-am gandit la inchiriat :D

      Ștergere
  6. Catalina Sora25/10/12 7:27 a.m.

    nu am calatorit niciodata cu rulota dar daca mi-as permite as cumpara una sa plec in calatorii si sa si locuiesc in ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :) Daca mi-as fi permis...si eu as fi ales sa cumpar, dar cum nu-mi permit :( m-am gandit la inchiriat :D

      Ștergere
  7. Mie nu imi place sa plec cortul.Nu ma simt bine.Cat despre rulota am refuzat mereu si sa merg sa vad una pentru ca nu cred ca m-as simti bine.Am vazut ca sunt destul de ieftine.Avem un prieten care o vinde cu 2000 si ceva de euro dar cred ca nu se amortizeaza banii decat daca pleci cate o luna pe vara.Si in plus trebuie si sa mergi incet daca ai rulota :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina