O printesa rasfatata de produsele Anian!

Buna dragele mele!
Azi m-am gandit sa o pun pe printesa in centrul atentiei de aceea vreau sa va arat cu ce o rasfata unul din colaboratorii mei, pe printesa mea :D
Ei.. cred ca v-ati dat seama deja ca este vorba de Triodeluxe.ro, un magazin online care mie imi este foarte drag si imi plac foarte mult produsele lor :) In alte articole o sa va vorbesc si despre produsele de curatenie pe care le-am cumparat de la ei si de care sunt la fel de multumita ca si de cosmetice ;;)
O data cu comanda pe care am facut-o la ei am primit si un cadou de la ei, unul pentru mine (Bifazic - despre care va voi vorbi in curand :) si doua produse pentru printesa mea ;;) , un sampon pentru copii si un ulei de corp (acesta il pot folosi si adultii :D).
Pentru mine a insemnat foarte mult, faptul ca s-au gandit la printesa mea si ca au dorit sa-i faca si ei un cadou <3 , de cand au facut acest gest minunat, mi-au intrat si mai mult la suflet >:D<



Ce spune producatorul:

Parerea mea:
Samponul este unul delicat, special creat pentru parul copilasilor. Are un parfum foarte placut si face o spuma delicata (nu foarte multa :) ca mai toate sampoanele pentru copii :D), suficienta pentru a curata parul si pielea capului. In cazul nostru :P noi avem si putin par :)) dar si pe acela ...putin cat e el, l-a facut moale si stralucitor.
Are 400 ml, o cantitate considerabila, avand in vedere ca trebuie sa pui foarte putin :D noi avem si putin par :)) asa ca o sa ne ajunga multa vreme!
Sa  va arat si pozele cu printesa mea la baita :D dar sa nu radeti de ciuful ei :))) :P
Ca de fiecare data, la baita, se joaca cu ratustele si cu pinguinul vorbitor :D

 Am si eu un "mot" pe care o sa mi-l taie mami la sfarsitul lunii, cand fac 1 anisor :D


Ce spune producatorul:
 Parerea mea:
In primul rand ma bucur ca e potrivit atat pentru copii, cat si pentru adulti :D desi...eu oricum mai "furam" din cand in cand din uleiurile de corp ale printesei mele :))
Este ideal pentru pielea uscata, continand Aloe Vera si Vitamina E. Noi nu avem pielea uscata, insa il folosim amandoua dupa baie :) ca sa avem pielea cat mai catifelata ;;)
Consistenta lui este una lichida, uleiul nefiind foarte gras, si intra destul de repede in piele, lasand-o hidratata si catifelata. Singurul dezavantaj al acestui lucru este ca, in momentul in care torni in palma trebuie sa fi atenta  sa nu curga din palma si este si putin incomod din cauza recipientului mare :P si acesta are un gramaj de 400 ml :D
Desi este lichid, nu este nevoie de o cantitate mare de produs, pentru ca se intinde foarte bine, mai ales ca indicat este sa-l folosesti dupa baie, pe pielea uda..
Si printesa mea s-a bucurat de el :D l-a studiat si la invartit pe toate partile :))))

Sper ca v-am starnit interesul si ca v-au placut pozele :)
Produsele le puteti achizitiona la preturi foarte accesibile din magazinul online Triodeluxe.ro
Samponul de AICI la un pret de 10 lei si Uleiul de AICI la un pret de 22 de lei.
Pupici :*

Comentarii

  1. Catalina Sora10/10/12 3:00 p.m.

    Chiar rasfat la printesa ta.Si eu vreau de multa vreme sa imi comand ceva produse de la Triodeluxe pentru ca mi se par ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune produsele pe care le comercializeaza ei. Eu o sa fac review-uri si la produsele de curatenie pe care le-am cumparat de la ei, sunt foarte multumita de ele :)

      Ștergere
  2. nu am incercat de la anian decat keratina lichida,despre care nu mi-am facut inca o parere,dar am timp :P,ma bucur ca sunt asa multe produse pentru copilasi ,asa cu siguranta gasim ceva ce ne place si se potriveste pielii puilor nostri :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Ana. Printesa mea are pielea normala si i se cam potrivest toate produsele :) Nu a facut pana acum vreo reactie adversa la vreun produs pe care l-am folosit. Stiu ca la voi e un pic mai complicat, Alex avand pielea atopica, dar sigur gasesti si produse destinate acestui tip de piele :D
      pup

      Ștergere
  3. samponul il folosim si noi e foarte bun si accesibil ca si pret!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce printesa rasfatata avem noi aici..simpatica si frumoasa ca si mamica ei:D Si mie imi plac produsele de pe http://www.triodeluxe.ro/ :p pupici scumpa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos >:D< Noi suntem deja fane ale produselor comercializate de triodeluxe.ro :D

      Ștergere
  5. ce frumusete de printesa avem noi aici :X:X:X
    sa le folositi cu drag produsele si felicitari colaboratorului pt gestul frumos :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Mirela! Asa este gestul colaboratorului a fost foarte frumos :X

      Ștergere
  6. mi se pare ca printesa ta e tot mai frumoasa pe zi ce trece si se vede ca ii place mult baita:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! >:D< Daaa, adora sa faca baita si sa stea cat mai mult in cadita sa se joace cu ratustele :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina