Arhivă blog

duminică, 21 octombrie 2012

Seducţie la nivel VIP!

Stăteam pe canapeaua foarte confortabila din camera hotelului şi ma uitam la invitaţia ce era aşezată pe măsuţa foarte elegantă. Am luat invitaţia şi m-am mai uitat încă o data la ea...Era o invitaţie la o petrecere VIP, un cadou pe care-l primisem de la o prietenă foarte dragă, Coty. Urma şi ea să fie prezentă la petrecere şi-mi doream să o revăd, însă în acelaşi timp îmi era şi puţină teamă...fiind prima petrecere VIP la care aş fi participat...Nu că nu aş fi avut încredere în mine...nicidecum, însă eram într-o alta lume...eram la Veneţia...şi mă bucurasem până în acea zi de tot ce era mai frumos în această gură de rai, dar parcă nu eram pregătită de petreceri...
M-am îndreptat către dulap să-mi privesc încă o dată garderoba...la loc special era al doilea cadou pe care-l primisem de la prietena mea, o data cu invitaţia...o rochie superbă şi o pereche de pantofi cu toc înalt minunaţi! Hmmm...se gândise la toate. Apoi m-am uitat către noptieră unde se afla Playboy VIP for Her, parfumul meu preferat şi în care aveam deplină încredere! 
L-am luat şi l-am aplicat la încheietura mâinii, apoi l-am mirosit iar şi iar...şi DA! Voi merge la această petrecere VIP.
După ce m-am pregătit, m-am îndreptat către oglindă şi...zâmbind...am aplicat un strop de parfumul meu Playboy VIP, pe care apoi l-am strecurat în poşetă. Mireasma lui m-a învăluit si mi-a dat încă o dată încrederea şi hotărârea de care aveam nevoie.

Ajunsă la petrecere, am intrat plină de încredere şi privind în jurul meu...întradevăr era totul superb, plin de vedete internaţionale.
Am căutat-o cu privirea pe prietena mea Coty, însă nevăzând-o m-am hotărât să mă îndrept către bar. Cu ochii în poşetă, uitându-mă după telefon, m-am ciocnit de-o persoană şi mi-am răsturnat poşeta...Offf m-am aplecat imediat să strâng tot ce căzuse din poşetă...iar bărbatul de care mă ciocnisem s-a aplecat şi el să mă ajute scuzându-se în continuu...în italiană. Tot el mi-a recuperat şi parfumul meu, care căzuse şi se desfacuse...fără să-şi dea seama l-a luat şi l-a mirosit, cufundandu-se în mirosul îmbietor si parcă uitând să mi-l mai dea...Apoi condus parcă de mirosul parfumului pe care îl emanam s-a îndreptat spre mine şi mi-a înmânat parfumul spunându-mi că un parfum atât de deosebit nu putea fi decât al unei femei superbe...
În acel moment mi-am dat seama ca nu era un vis...ci că stateam de vorbă tocmai cu idolul meu de mai bine de 16 ani...cu Eros Ramazzotti. Mi-am cerut scuze pentru ciocnire, însă el deja uitase ce se întamplase şi continua să mă privească insistent. Apoi am facut cunoştinţă şi m-a invitat la masa lui. Mi-am comandat un cocktail şi am început să vorbim de parcă ne-am fi cunoscut de-o viaţă...ce-i drept el mă sorbea din priviri...
Plină de seducţie şi eu l-a rândul meu mă simţeam în al nouălea cer, şi uitasem că de fapt până să mă ciocnesc cu el vroiam s-o caut pe prietena mea. Dintr-o dată mi-a sărutat mâna şi m-a invitat la dans, spunându-mi neîncetat că deşi nu mă cunoaşte...simte că am ceva special care îl fascinează...că sunt diferită de femeile din acea incăpere şi că şi-ar dori ca acea noapte să nu se sfârşească niciodată...să ramânem aşa...îmbrăţişaţi pentru totdeauna...
Mie nu-mi venea să cred...era lângă mine...mă ţinea în braţe...oare nu era doar un vis....???...

                                                                                                             
Acest articol a fost scris pentru proba 8 din competitia SuperBlog 2012.

14 comentarii:

  1. Pff...ce inspiratie..si cat de frumos scrii.Imi place foarte mult blogul tau si felul in care scrii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! >:D< Ma bucur ca iti place blogul si ca esti alaturi de mine :*
      Eu sincer mi-am dorit sa personalizez cat mai mult articolele pentru aceasta competitie SuperBlog 2012, insa nu de fiecare data au fost punctate foarte bine :( poate nu vroiau sa fie prea personalizate...insa eu asa am simtit sa scriu :)
      Pe Eros Ramazzotti il divinizez de cand aveam 12 ani :)) asa ca aceasta poveste se poate transpune dintr-un vis al meu :P

      Ștergere
  2. Wooau, nu am stiut e vis sau relitate. Super.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eheee....e un vis de demult :))) Insa am fost atat de norocoasa si l-am vazut pe Eros Ramazzotti si in realitate :D Am fost la concertul pe care l-a sustinut in Iulie 2010 in Bucuresti. L-am luat si pe sotul meu dupa mine pana la Bucuresti :)))))
      Pupici :*

      Ștergere
    2. Pai ce sa faca daca te iubeste, iti face pe plac.
      Fericirea ta este si fericirea lui.
      Stiu asta de la noi, chiar daca lui nu ii place daca stie ca ma face fericita accepta de dragul meu.

      Ștergere
    3. Asa este! Cand iubesti il urmezi pe celalalt :D

      Ștergere
  3. felicitari pentru articol. parfumul e absolut divin

    RăspundețiȘtergere
  4. super..mi-as dori asa parfum...iar articolul face tot

    RăspundețiȘtergere

Translate