Suntem fani branza! Si tu esti un fan?

Romanul de cand e el pe acest pamant este fan branza!
 Daca stai sa iei la pas, tara noastra draga si frumoasa, vei intalni peste tot tonete cu branza de toate felurile (in coaja de brad, sarata, dulce, cu mucegai, etc), cascaval (simplu sau afumat), lapte, iaurt...ce sa mai...toate branzeturile acestea gustoase si sanatoase.

Astfel ca romanul fiind asa un impatimit al branzei, a fost inevitabil sa nu introduca acest cuvant "branza" (impreuna cu derivatele) in vorbirea lui curenta, de aici dezvoltandu-se si foarte multe expresii si proverbe, forte cunoscute si utilizate si in zilele noastre, precum:

"Frate, frate, dar branza-i pe bani..."   :P

"Branza buna in burduf de caine"

Cred ca multe dintre noi am auzit expresia...."sotul meu e un zgarie-branza cand vine vorba de cosmeticele mele" :))))

Sau cum ar fi..."ce mare branza a facut cucuoana aceea de e asa populara..."  :P

Dar asta? ati auzit-o? :P "Nu faci nici o branza daca doar stai si te uiti la mine..."  :D

In cazul nostru, cu totii suntem fani branza de la mic la mare :D
Din frigiderul nostru nu lipseste niciodata branza de toate felurile: branza sarata sau dulce, iar pentru printesa branza calcica :)
Printesa mea papa branza in fiecare zi si asa va avea oasele puternice si va tine doctorul departe :D
Hi, hi :D Voi sunteti fani branza?

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2012.


Comentarii

  1. Si eu sunt fan branza.Imi place cascavalul afumat si branza de oaie dar si branzica proaspata de la vacuta bunicii ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi mancam in fiecare zi branza ai cascaval :-D mai ales cel afumat, dar intotdeauna am si simplu pentru printesa si sincer Delaco este preferatul nostru <3

      Ștergere
    2. Eu singurul cascaval afumat pe care il mananc e acela cumparat de la tarani, de la Rucar-Bran, Dambovicioara si pe unde se mai face...este un fel de branza afumata

      Ștergere
  2. elena,toti barbatii sunt ,,zgarie branza,,cand e vorba de ,,cosmeticele,,noastre
    si noi apreciem branza,mai ales sotu,alex nu siu ca nu are voie :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehee e zgarie branza la mai multe :-P dar oricum eu zic ca el si fac ca mine :)))
      Pacat ca Alex nu are voie branzica :-( dar asta e, important este sa fie sanatos <3

      Ștergere
  3. Succes,Elena..m-ai facut sa rad!
    Hi hi, barbatii mereu vor face alergie la pofta noastra de cumparaturi, indiferent ca tine de cosmetice sau haine;)
    Referitor la branza..am cam urat-o atunci cand mi-o dadeau fortat parintii, insa o prefer carnii, acum, cand stiu cat e de benefica.Asa ca am ajuns un parinte ce la randul meu incerc sa imi fac micutul sa manance orice fel de derivat, oricat l-ar refuza el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Bianca! Chiar acum 2 zile am fost la cumparaturi cu o prietena :-D ca daca mergeam cu al meu... inebunea :))))
      Mie mi-a placut branza mereu ai eu la fel incerc sa o fac pe printesa sa manance cat mai mult branzica :-)

      Ștergere
  4. Chiar sunt multe zicale despre branza :)) Preferata mea este "Frate, frate, dar branza-i pe bani..." :D Frumos articol scumpa, multumim!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu consider ca este o zicala corecta :-)
      Mersi frumos pentru aprecieri :-*

      Ștergere
  5. Hehehe.. Nu am realizat pana acum cate zicale cu si despre branza exista.
    Tin minte, cand eram mai mica obisnuiam sa zic/sa zicem: "Ete, branza!,,
    Cat de ciudat imi suna acum ..

    Referitor la branza in sine, e un aliment bun, cred ca aproape zilnic consum. Imi place desertul numit cheesecake, chiar ma gandeam sa fac in curand o tava mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe zicale cu branza, acestea sunt doar cele pe care le-am mai folosit eu in vorbirea curenta :-P
      Branza e foarte buna si sanatoasa <3

      Ștergere
  6. DAAAAA!! Suntem fan branza de la mic la mare si noi :)))

    da.....sunt multe expresii si proverbe...si eu am auzit recent aia: "nu faci nici o branza daca stai degeaba" :))))

    pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-P
      Ete na! Cateodata mai vrem sa stam si degeaba :))))))

      Ștergere
  7. ador branza..insa in viitor o sa am o problema...viitorul sot nu suporta branza...nici lapele, lactate in general..o sa am de suferit..eu ador...
    sa nu vada branza langa altceva ca nu mai mananca nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiiii Bianca, daca viitorului sot nu ii place branza nu stie ce pierde :P Dar e important ca tu sa continui sa mananci branza pentru ca e sanatoasa si mai mult cand vei avea un bebe, sa ii dai sa pape branzica, indiferet ce mofturi o sa faca sotul tau :))
      Pupici

      Ștergere
  8. Frumos articol. Ne bucuram ca esti Fan Branza.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina