Un cadou deosebit într-un moment special!

Azi, pentru mine şi pentru familia mea este o zi deosebită. 28 octombrie va fi întotdeauna o zi deosebită pentru noi. De ce?
Pentru că acum 1 an...pe 28 octombrie 2011 am născut-o pe prinţesa noastră, Maria Sara. A venit pe lume sănătoasă şi voioasă şi din acel moment ne-a luminat viaţa şi o va face pentru totdeauna!
În fiecare an, ziua aceasta va fi plină de emoţie atât din punct de vedere a zilei de naştere a prinţesei cât  şi a cadoului pe care l-am primit când am născut-o. O superbă bijuterie pe care am primit-o de la soţul meu, un colier superb cu cristale swarovski. din magazinul online Borealy.ro



 Nu-i aşa că este superb? A fost un cadou minunat pe care l-am primit de la soţul meu cu ocazia veniri pe lume a prinţesei şi am purtat colierul cu drag şi emoţie la fiecare ocazie specială. 
Când mi-am revenit după cezariană şi m-au mutat în rezerva de la clinică, mi-a adus şi prinţesa în cameră şi apoi a venit şi soţul meu cu un buchet de flori superb şi cu acest colier minunat! Eram atât de fericiţi şi emoţionaţi amândoi, ţinând-o pe prinţesă în braţe şi cu colierul swarovski la gât.
Prinţesa noastră în prima ei zi de viaţă

Bineînţeles , colierul se afla într-o cutiuţă de bijuterii superbă, neagră şi elegantă, la fel ca şi bijuteria. Înăuntru era gravat firma Borealy. Atunci mi-am dat seama de calitatea superioară a bijuteriei şi de seriozitatea magazinului. Un magazin online de încredere, care îţi vine în ajutor când vrei să dăruieşti celor dragi ceva deosebit!
Eu la rândul meu m-am simţit iubită şi deosebită, fericită şi împlinită!
Apoi răsfoind site-ul am văzut că au o gamă foarte variată de cadouri pe care să le dăruieşti celor dragi şi idei foarte frumoase de ambalare a cadourilor.

În fiecare 28 octombrie îmi aduc aminte de acea zi deosebită, de venirea prinţesei în viaţa noastră, de cadoul superb pe care l-am primit. Soţul meu a fost inspirat şi a ştiut ce să cumpere, şi de unde :)
Voi ce cadouri speciale dăruiţi celor dragi? Acum că mai este puţin până la Crăciun, deja mi-am făcut o listă destul de lung cu cadouri de dăruit de pe Borealy.ro

Acest articol este scris pentru proba 11 in cadrul competitiei SuperBlog 2012.

Comentarii

  1. La multi ani pritesei. Sa creasca cat mai mare si sanatoasa si sa va aduca numai bucurii. Si superba bijuteria primita de la sotul tau..un gest deosebit de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Bijuteria are o semnificatie deosebita, avand in vedere ca este oferita cu aceasta ocazie :X

      Ștergere
  2. Chiar sunteti o familie implinita si fericita.Sa aveti parte de multe bucurii in viata, printesa sa creasca mare si sa va aduca multe bucurii. LA MULTI ANI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani.
    Iubitului ii fac cadou electronice (sa aiba ce desface) iar mamei mele parfum.Tata nu i pretentios,se bucura de orice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa ca stii mereu ce sa cumperi :) Eu trebuie de fiecare data sa caut ceva nou :P

      Ștergere
  4. La multi ani printesei tale, sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se vede ca esti o mamica implinita! Ii ai alaturi pe toti cei dragi si asta e tot ce conteaza! Felicitari pentru aceasta fetita minunata,iar bijuteria este superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos! Chiar sunt o mamica implinita din toate punctele de vedere! :)

      Ștergere
  6. sunteti o familie minunata mami...sa va dea Dumnezeu numai bucurii si impliniri :*:*:*
    Cat despre colier este SUPERB :x:x:x sa il porti cu drag :*

    se apropie sarbatorile si implicit luna cadourilor...sper din tot sufletul sa am banuti sa le iau ceva barbateilor din viata mea

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela iti doresc sa ai posibilitatea sa faci cate cadouri doresti tu, poate vei fi norocoasa, poate vei mai castiga vreun concurs si sa poti sa le faci lor cate un cadou ;)Poate vei castiga o jucarie de unde nici nu te astepti, sau ceva pentru sotul tau :*
      Daca e speranta si iubire totul se rezolva!
      Si eu astept sarbatorile cu sufletul la gura! Ador luna decembrie, ador Craciunul :X

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina