O viaţă de poveste!

De când a venit prinţesa în viaţa noastră totul parcă a devenit de poveste.
Poveştile au devenit parte din viaţa noastră pentru că în fiecare zi sunt prezente în casa nostră.
Eiii...da am jucat multe roluri pentru prinţesa mea...de la Alba ca Zăpada, până la Scufiţa Roşie, dar preferata mea este "Frumoasa din pădurea adormită" al cărei autor este Charles Perrault.
Ne uităm cu prinţesa în fiecare zi la poveşti dar când îi spun eu povestea şi intru în rolul personajului principal, îi place atât de mult! Se amuză fantastic şi vine mereu lângă mine pentru a face parte din poveste :)  De multe ori îl băgăm şi pe tati în poveste, jucând rolul prinţului care o salvează pe prinţesă! :)
Aşa cum vă spuneam rolul meu preferat din poveşti este Prinţesa Aurora din "Frumoasa din pădurea adormită" şi mai ales când tati mă ajută şi joacă şi el rolul Prinţului Philip :)
Prinţesa Aurora şi Printul Philip
Mami şi tati :D

Îi povestesc prinţesei mele cum cele trei ursitoare bune i-au dat prinţesei cele mai frumoase daruri, dar vrăjitoarea cea rea a condamnat-o ca atunci cand împlineşte 16 ani sa se inţepe într-un fus şi să adoarmă pe veci până va găsi dragostea adevărată.
Deşi cele trei ursitoare au luat prinţesa să o crească în siguranţă în padure până la vârsta de 16 ani, ea îl cunoştea în vis pe prinţ şi chiar înainte să se întoarcă la palat îl cunoaşte însă în acelaşi timp o descoperă şi vrăjitoarea cea rea...şi mă adoarme pe vecie...
Atunci tati....aaaa adică prinţul se luptă cu creaturile rele ale vrăjitoarei, trece de pădurea cu spini şi o învinge pe vrăjitoare...bineînţeles cu ajutorul ursitoarelor :D
Apoi se îndreaptă către prinţesa...adică către mine... o sărută pe frumoasa adormită, iar ea se trezeşte şi trăiesc fericiţi până la atunci bătrâneţi.
Prinţesa noastră râde şi se alintă venind către noi să o luam în braţe şi să o sărutăm şi pe ea!
Eu sunt prinţesa din poveşti, iar ea este prinţesa noastră şi eu sunt nespus de fericită să o văd bucuroasă şi mai ales când e şi tati lângă noi şi dacă îmi mai face tati şi câte un cadou...un parfum....e minunat :D
Voi ce roluri preferaţi din poveştile pe care le spuneţi copilaşilor voştri?

Etichete: