Un sejur de vis!!!

După o noapte nedormită în care prinţesa şi-a făcut simţită prezenţa foarte puternic, mă trezesc...încă buimacă şi mă îndrept ca un robot spre bucătărie pentru a-mi pregăti o cafea.
Prinţesa încă dormea aşa că am deschis laptopul să-mi verific mail-urile şi să-mi salut prietenele virtuale şi cititoarele mele dragi ale blogului, locuşorul meu de ralaxare.
Când deschid mail-ul....offf... aveam vreo 200 necitite...asta numai într-o singură zi... Şi încep să le iau pe rând şi să le sortez....când văd unul care avea ca titlu...Felicitări! Sunteţi fericita căştigătoare...
Încă buimacă din cauza somnului...îl deschid repede şi citesc...şi citesc....şi iar citesc! Nu-mi venea să cred ce citeam! Tocmai câştigasem un sejur în Amsterdam pentru 2 persoane, la unul din cel mai renumit lanţ hotelier, NH Hotels!
Nh Hotels este al treilea lanţ din Europa pe segment bussines. În prezent deţine 400 de hoteluri situate în 25 de ţări din Europa, America şi Africa,  printre care şi în România, în Bucureşti şi Timişoara
Încă nu-mi venea să cred ceea ce citeam aşa că le-am trimis repede un email site-ului care ma anuntase că am câştigat şi spre surprinderea mea mi-au răspuns şi imediat cu cerinţa să le trimit datele necesare pentru a putea să-mi trimită tot ce aveam nevoie pentru sejur (biletele de avion, voucherul, etc.)
În al nouălea cer l-am sunat imediat pe soţul meu să-l anunţ că vom pleca în vacanţă, la cel mai superb hotel la care am fi putut să stăm şi în oraşul pe care ni-l doream să vizităm :D
Când a sosit ziua plecării a fost puţin cam greu având în vedere că o lăsam pe prinţesă la soacra mea, însă simţeam şi noi nevoia de o vacanţă în doi :P
Zborul a fost unul plăcut, eram alături de soţul meu ca într-o a doua lună de miere, cred că aveam amandoi nevoie de această escapadă...
Ajunşi în faţa hotelului, am rămas amândoi fără cuvinte...hotelul arăta minunat, învăluit într-o lumină diafană!
La recepţie ne- întâmpinat o tânără domnişoară, foarte drăguţă care ne-a explicat tot ce includea pachetul nostru şi de ce servicii puteam beneficia în cadrul hotelului. Fusesem foarte norocoşi...era un voucher all inclusiv, aveam acces la absolut toate serviciile pe care le oferea hotelul NH Amsterdam Center.
Apoi ne-am îndreptat către lift pentru a merge în camera grandioasă ce ne aştepta. Bineînţeles superbă! Spaţioasă şi cu un mobilier modern, patul moale şi confortabil, lejeria impecabilă, totul era perfect! Luxul îşi spusese cuvântul în acest hotel, iar cele 4 stele şi le merita din plin!
Camera era dotată cu o gamă largă de facilităţi, de la internet wifi, aer condiţionat, seif pentru valori, minibar,  TV, fier şi masă de călcat, etc. Baia la fel de spaţioasă şi impecabilă, de cum intrai se simţea un miros plăcut. Aveam la dispoziţie inclusiv cosmetice Aqua de la Tierra, care miroseau minunat! Cosmeticele din această gamă erau oferite gratuit oaspeţilor şi având ambalajele oxo-biodegradabile, având durata de biodegradare de maxim 7 ani, faţă de cum e la celelalte ambalaje...de 400 de ani...
Hotelul se afla chiar vizavi de cea mai animată zonă (piaţă), Leidse Square, în cartierul modei şi al muzeurilor,  zona cu cele mai multe localuri de divertisment, restaurante şi cluburi :D
Canalele specifice oraşului Amsterdam şi muzeele, erau la doar o scurtă plimbare de la hotel şi bineînţeles că le-am luat la rând pe toate şi le-am vizitat.
Nu am ratat nici fabrica de bere Heineken care era la doar câţiva paşi de hotel.
Pentru noi a fost o a doua lună de miere, o escapadă din cotidianul zilnic, a fost un sejur de vis, chiar dacă recunosc că ne-a fost tare dor de prinţesa noastră!
De câte ori eram în camera de hotel, vorbeam cu ea prin webcam :D ca să ne mai treacă puţin dorul.

Acest articol a fost scris pentru proba 13 din cadrul copetiţiei SuperBlog 2012.




Comentarii

  1. Foarte frumos articolul.Chiar imi aduc aminte cand ai castigat ... Imi place camera. Am avut si eu ocazia sa petrec un sejur tot castigat, la un hotel de 4 stele de pe litoralul romanesc. Camera a fost ok, intr-adevar de patru stele, insa personalul..... nu merita nici o stea ( uitau sa puna azi prosoape, maaine hartie, femeile de serviciu la ora 1 bagau aspiratorul si vorbeau pe hol foarte tare pt ca una era intr-un capat al hotelului cealalta in celalalt capat,si tot asa).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Adevarul e ca pana acum am fost norocoasa in privinta sejururilor castigate si sper ca norocul meu sa nu se opreasca aici :D
      Ma bucur ca si tu ai fost norocoasa, insa in acelasi timp imi pare rau sa aud ca personalul nu si-a facut treaba. Eu nu am patit asa ceva. A fost ok din toate punctele de vedere.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina