Cum aş promova SuperBlog, dacă aş fi partemer media?

Mereu am admirat oamenii care scriu din plăcere şi  scriu bine, bine şi reuşesc să-ţi atragă atenţia cu articolele lor. Consider că nu trebuie musai să lucrezi în presă ca să ai talent la scris, dar în acelaşi timp recunosc că mi-ar fi plăcut să pot să lucrez în presă sau la un radio :D
La promovarea celei mai mari competiţii a bloggerilor, SuperBlog 2012, au luat parte parteneri media de valoare cum ar fi: RadioLynx.ro , Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro , Obisnuit.eu , MoneyWatch.ro , ArenaIT.net , JurnalLifeStyle.ro
Pentru mine este prima oară când particip la această competiţie, deşi ea a început încă de prin 2008 şi are loc anual. Dar cum blogul meu este încă "tânăr şi necopt" :)) nu are nici măcar un anişor (cât a împlinit prinţesa mea de curând) era normal să aflu despre ea abia anul acesta :P Şi cum am aflat mi-am dorit nespus să particip. Pentru mine a fost o adevărată provocare să intru în această competiţie şi să mă "duelez" cu spuma bloggerilor :D
Şi da...revenind la întrebare.... dacă aş fi fost un partener media SuperBlog 2012, mi-ar fi plăcut să fac parte din echipa RadioLynx.ro, cel mai durabil proiect media live, postul de radio exclusiv online privat din România.
Ei s-au descurcat de minune cu promovarea SuperBlog 2012, interviurile cu invitaţi de onoare au fost deosebite şi atractive. Ce aş fi adus eu în plus...ar fi fost interviuri cuconcurenţii clasaţi în primele locuri de la fiecare probă. Ar fi fost foarte interesant să aflăm părerea lor despre probele respective, ce ia determinat să scrie în modul în care au făcut-o, etc

Dacă aş fi avut posibilitatea să fiu în echipa celor de la Connect.ro, cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa,  cu siguranţă aş fi publicat cele mai interesante articole scrise din domeniul IT, eheeee...că au fost câteva articole de scris şi foarte multe dintre ele au fost deosebite :D

Mi-ar mai fi plăcut să fac parte din echipa 121.ro , la care recunosc ca sunt înscrisă şi abonată de ceva timp :D Cred că aş fi procedat la fel, aş fi publicat cele mai interesante articole care să se potrivească bineînteles cu temele site-ului, cel putin cele de la Real se potriveau toate :)  Pe 121.ro există o comunitate impresionantă, atât pe forum cât şi pe site prin membrii înregistraţi.

Ce-i drept nelucrând în acest domeniu nu ştiu dacă propunerile mele sunt chiar de luat în seamă... :P dar am încercat şi eu :D
Pupici

Acest articol a fost scris pentru proba nr 29 în cadul competiţiei SuperBlog 2012.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina