More by Demi - Oriflame - Un parfum deosebit!

Hello,
Azi vreau sa va povestesc despre parfumul meu preferat de la Oriflame.
Intradevar sunt foarte, foarte multe parfumuri de la Oriflame care sunt super si-mi plac, miros  minunat si persista foarte mult, insa parfumul meu preferat de la ei este " More by Demi".
Eu pur si simplu il ador si de cand il am l-am folosit foarte mult si parca am uitat de celelalte parfumuri pe care le am si zic eu ca am cateva...:P vreo 20 la numar :D 
Dar "More by Demi" a devenit preferatul meu cel putin in aceasta perioada, pentru ca este un parfum floral oriental -  dulce si este perfect pentru aceasta perioada.
sursa
Pe langa faptul ca imi place la nebunie cum miroase si persista foarte mult, imi place foarte mult si designe-ul, este un parfum elegant, perfect conceput pentru noi :) ca sa ne facem un cadou sau sa-l daruim unei femei dragi ;)
Note olfactive:
Notele de top ale unui parfum sunt cele care se simt imediat dupa aplicare:
Notele de mijloc, inima parfumului, sunt cele care se simt imediat dupa evaporarea celor de top:
Notele de baza sunt cele din urma, dar si cele mai persistente:


Pentru cele care doriti sa-l achizitionati o puteti face de la un consultant Oriflame sau direct de pe site-ul oficial Oriflame. Pretul este unul acceptabil mai ales ca sunt perioade destul de dese in care-l gasiti la oferta cu o reducere substantiala ;)

Etichete: ,