Paltonas crosetat - se poate realiza pe comanda in nuantele dorite :)

Buna ziua,

Azi m-am gandit sa va arat paltonasul pe care l-am crosetat pentru printesica mea :)
Daca tot a venit toamna si am inceput sa mergem si la cresa, m-am gandit ca sa-i fac si ei un paltonas potrivit pentru vremea de afara, nici foarte frig, nici prea cald :P
Asa ca printre comenzile la care lucram, am reusit sa-i termin si eu paltonasul, cu care s-a si imbracat ieri la cresa, dar din pacate nu a stat si la poza :)))
Acesta este paltonasul :

Va place? :D


Pupici :*

Comentarii

  1. e tare simpatic.. :D poate reusesti sa o pozezi si pe micuta imbracata.. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Cu siguranta o sa reusesc sa-i fac si poze in zilele urmatoare :) Ii vine foarte bine :)

      Ștergere
  2. Arata foarte bine, felicitari, sa il poarte sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumos, esti un adevarat talent.Cred ca ii place tare mult printesei si cred ca arata admirabil cu el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte frumos. Arata foarte bine, felicitari.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina