Unghiutele mele cu gel

Hello,
Mi-era dor de o postare pe blog asa ca m-am gandit sa va arat cum mi-am facut in ultimul timp unghiutele :)
Pentru ca mereu am avut unghiutele ingrijite si mi-a placut sa ma joc cu diverse culori si modele, insa din lipsa timpului liber... m-am hotarat sa-mi cumpar un kit pentru manichiura cu gel si sa-mi fac astfel unghiutele rezistente si sa arate impecabil.
Acesta este kitul pe care mi l-am achizitionat :) Suficient cat sa-mi pot face manichiura asa cum imi place.
Din punctul meu de vedere a meritat investitia pentru ca o manichiura cu gel ma tine cel putin 3 saptamani si plus ca imi fac unghiile cand am timp (de regula , seara) asa ca nu ma mai complic ca nu am timp sa-mi fac programare la manichiura :P
Pana acum mi-am facut unghiutele cu gel de 3 ori, asa ca o sa vi le arat doar pe astea, pe viitor, o sa va mai arat ce modele imi mai fac :) Nu mi-am pus si extensii si doar gel pe unghiutele mele naturale.
Sper sa va placa unghiutele mele si astept sugestii :D

Model 1

Model 2

Model 3

Model 4

Ce spuneti? Va plac? :P

Pupici si o zi frumoasa va doresc! :*

Comentarii

  1. Buna Elena!Chiar ma intrebam cand mai postezi pe blog insa cred ca ai fost ocupata cu scumpica ta fetita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina