Un diamant de Iepuras :) Pila Electrica Scholl Velvet Smooth

Hello,

Iepurasul de Paste trebuia sa treaca si pe la mine si recunosc ca a trecut putin mai devreme si de data asta in rolul de iepuras au fost BUZZStore si Scholl Romania.
Bineinteles pachetul l-am deschis impreuna cu printesa mea, nu se putea altfel :D

A venit caldura si in curand vom trece la sandale si alte incaltari care ne dezvaluie picioarele cat mai mult posibil.
 Eu recunosc ca nu prea ma mandresc cu picioarele mele, avand un picior mare si lat si....cu bataturi in talpa si toate cele pe care incerc sa le ascund pe cat posibil :P
Bataturile in talpa sunt constienta ca le am de la pantofii cu toc inalt (de regula 10 cm) pe care ii port zilnic la birou si chinui picioarele minim 8-9 ore... Stiu ca daca nu renunt la tocuri este greu sa scap de bataturi, insa cu Pila electrica Scholl Velvet smooth sper la o amelioarare a lor si implicit la un aspect mult mai placut al picioarelor.
Pe langa Pila electrica, am primit si o crema de noapte hidratanta, ce-mi va catifela picioarele in fiecare seara dupa exfolierea cu pila electrica Scholl.

Deja o folosesc in fiecare seara si in timpul exfolierii vad pur si simplu cum imi indeparteaza pielea moarta si cum da un finis calcaiului, piciorului per ansamblu. Am insistat si la batatura si cred ca vor fi rezultate avand in vedere ca voi repeta aceasta rutina in fiecare seara.
Practic ma voi rasfata in fiecare seara cu o exfoliere si o hidratare a picioarelor la fel cum as face-o daca m-as duce la salon :D
Crema hidratanta de noapte, are o textura foarte placuta si miroase foarte frumos. Imi lasa pielea hidratata si catifelata
Am sa le fac o recenzie mai amanuntita la o saptamana dupa folosire, si am sa-mi spun parerea sincera despre ele. Voi repeta acest lucru la saptamana, timp de cel putin o luna pentru a vedea rezultatele pe parcurs.
Mi-am facut si poze de inainte si o sa fac si dupa o saptamana ca sa vedem prin comparatie rezultatul :) insa va spun de pe acum sa nu va speriati de picioarele mele ca sunt uratele :P

Pentru voi cat de important este aspectul picioarelor , atat vara cat si in restul anului?
Pupici :*

Etichete: ,