Review Pila Electrica Scholl Velvet Smooth cu Cristale de Diamant

Salut!

A sosit momentl sa va povestesc despre rutina ma zilnica de ingrijire a picioarelor din ultima luna si jumatate :) Vine vara si e important sa avem picioare frumoase si ingrijite.
Este vorba de Pila Electrica cu cristale de diamant de la Scholl si de crema hidratanta de noapte Scholl Velvet Smooth
Pila este foarte usor de utilizat, functioneaza cu ajutorul a patru baterii, iar rotita abraziva este detasabila, astfel ca in momentul in care se va toci si nu va mai exfolia la capacitatea ei se va inlocui rotita cu una noua. Se gasesc de cumparat doar rezervele si vin la pachet de cate 2. 
Pila se utilizeaza pe piciorul uscat fara a fi nevoie sa fie inmuiat in apa inainte, cum obisnuiam de altfel, majoritatea dintre noi sa ne ingrijim picioarele.
Recunosc ca inainte asta era ritualul meu...imi inmuiam picioarele in apa calda cu sare de mare, apoi le exfoliam cu o pila abraziva si ulterior le hidratam cu crema pentru picioare.
Acum, insa lucrurile s-au schimbat si nu este neaparat nevoie sa-mi inmoi picioarele in apa, plus ca pot utiliza pila  oricand doresc sa-mi rasfat picioarele.
Pila exfoliaza cu usurinta pielea ingrosata, lasand pielea fina. Eu nu am probleme foarte mari, nu am nici calcaiele crapate, ma pot considera printre norocoase. Insa nu poate fi totul perfect, asa ca am si eu la purtator niste bataturi in talpa de toata frumusetea si destul de dureroase... Cauza sunt pantofii cu toc inalt pe care ii port zilnic la birou. Nu am ce sa fac, asa ca am incercat sa ameliorez. Datorita pilei electrice, bataturile s-au mai ameliorat, nu mai sunt atat de dure. 
In cazul meu pila electrica si-a facut treaba foarte bine si rapid, neavand probleme foarte mari.
In cazul persoanelor cu piele intarita foarte multa probabil ca rezultatele nu vor fi atat de rapide, insa cu insistente cu siguranta rezultatele apar :) E important sa ingrijesti picioarele constant si sa nu ajungem sa avem stratul prea gros de piele intarita. Pila exfoliaza foarte bine insa este si delicata in acelasi timp, de aceea trebuie insistat in cazul in care stratul de piele intarita este gros.
Crema a are si ea rolul ei in ingrijirea corecta a picioarelor, hidratandu-le si lasandu-le catifelate. Desi este o crema foarte hidratanta, crema intra repede in piele si nu lasa pielea grasa.
Va las cu cateva poze si cu un filmulet in care va arat cum functioneaza.
Aaaa...singurul inconvenient...ca sa zic asa...e ca este putin cam zgomotoasa :P o sa  auziti in video :D


Le-am aratat si prietenelor pila electrica si le-am oferit si lor cate un rasfat :)



Etichete: ,