Rexona MotionSense - O zi din viata mea!

Hello!
Sa va spun de unde mi-a venit ideea de a scrie despre o zi din viata mea..
Rexona este unul din deodorantele mele preferate, asa ca nu m-am putut abtine sa nu incerc noua lor gama Rexona MotionSense, asa ca mi-am achizitionat rapid unul din deodorantele spray, desi mai avem inca unul (tot Rexona) pe care inca nu-l terminasem :))
Asigura prospetimea intreaga zi si miroase divin! Cu Rexona sunt linistita ca sunt mereu fresh :D

Spotul lor este foarte interesant si mi-am pus si eu intrebarea: "Tu stii cata miscare faci in fiecare zi?"
Eu am avut tendinta sa zic repede...ehh...cam greu cu miscarea...ca-s toata ziua la birou....dar apoi m-am gandit la cum arata o zi din viata mea...si mi-am dat seama ca totusi sunt destul de activa! :)
O zi din viata mea arata cam asa...
Ehhh...cam asa arata o zi obisnuita din viata mea, in timpul saptamanii :)) in weekend e mai activa :)))
Intradevar nu fac sport, dar merg pe jos, cel putin 30 min si nu reusesc sa ma plictisesc nici o clipa :))) Poate cateodata as vrea sa ma pot plictisi putin, ...dar nu am cu cine :))
Rexona MotionSense este alaturi de mine in fiecare zi, asigurandu-mi prospetimea de care am nevoie. Tehnologia revolutionara Rexona cu MotionSense = prospetime la fiecare miscare!
Milioane de microcapsule se activeaza de fiecare data cand te misti, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata!

Voi folositi deodorantele Rexona?
Cum arata o zi din viata voastra?!