Review - Sampon Uscat Batiste

Salut!
Hmm...e prima postare pe acest an :) 2016, un an in care mi-am propus sa fiu mai activa si pe blog, poate chiar sa mi-l extind putin...sa vedem. Cert e ca in anul care s-a incheiat au avut loc multe schimbari in viata mea, in cariera mea - m-am integrat rapid intr-un colectiv frumos si am avut parte de multe provocari in sensul bun, mi-am regasit linistea sufleteasca si m-am bucurat cat am putut de mult de cei dragi, de familia mea. :)
Dar sa nu lungesc vorba si sa va povestesc despre ocazia pe care am avut-o sa testez Samponul Uscat Batiste. Am fost extrem de fericita cand am vazut ca ma aflu pe lista celor de la BuzzStore in campania lor de testare a Samponului Uscat Batiste. Si pe langa mine am mai facut fericite inca cateva prietene :)
Pentru cine nu a aflat inca de BuzzStore, puteti participa la campaniile lor de testare facandu-va cont
Am primit pentru testare 2 Sampoane Uscate Batiste in varianta full si 6 in varianta mini si 6 vouchere de reducere pentru prietenele mele, bineinteles toate intr-o cutie cu multe accesorii de petrecere si sarbatoare ca doar am primit coletul in apropierea sarbatorilor :)
Curierul mi-a aduc pachetul la birou, asa ca dupa programul cu publicul, l-am desfacut repede si am impartasit bucuria si sampoanele cu colegele mele :)
Aici deja ajunsesem acasa si impartisem deja 3 mini sampoane colegelor :D
Colegele si prietenele mele :)
Eiii...bine...nu toate au vrut sa fie pozate...dar foarte incantate de cadouri :D
Nu putea sa lipseasca sora mea draga :)


Samponul Uscat Batiste il gasiti in farmaciile Sensiblue si chiar sunt perioade cu promotii si-l puteti achizitiona la preturi foarte bune.
Si acum sa va spun si parerea mea, ei da...aici sunt eu dupa o zi de munca :P putin obosita, dar inca cu zambetul pe buze si cu cele 2 variante  full size de Sampon Uscat Batiste
Am realizat si o impletitura rapida, dupa ce am folosit Samponul Uscat Batiste si zic eu ca e o varianta frumi de weekend :D

Din punctul meu de vedere, Samponul Uscat Batiste, este ideal pentru persoanele care au parul gras si sunt nevoite sa se spele des pe cap. Si cum toate stim ca...cu cat te speli mai des pe cap cu atat parul ajunge sa se ingrase mai repede...dar ce sa faci...ca doar nu poti sa te duci la serviciu ca parul lins si ingrasat si vizibil neplacut...Ei va spun eu! Solutia este Samponul Uscat Batiste! Da! El te scapa in astfel de situatii neplacute! Poate te grabesti sa ajungi undeva, dar iti dai seama ca deja ti s-a ingrasat parul, timp nu mai ai sa te speli pe cap asa ca iti iei samponul uscat, pulberizazi de cateva ori la circa 30 cm de par, masezi usor si gata! Parul este pregatit, ca proaspat spalat. Asta in cazuri extreme, dar este indicat si sa-l utilizezi ca sa lungesti cu inca 1-2 zile perioada de spalare a parului cu sampon normal. Adica daca ai parul gras si obisnuiesti sa te speli pe cap la 2 zile, datorita Samponului Uscat Batiste te poti spala la 3-4 zile fara ca parul sa arate incarcat.
Si aici va pot arata varianta inainte/dupa utilizare a samponului uscat, chiar inainte de a pleca la serviciu :D
Eu una asa am procedat si am ajuns sa ma spal pe cap de maxim 2 ori pe saptamana, fara a avea parul neplacut, ceea ce mi se pare rezonabil. Inainte ma spalam de 3-4 ori pe saptamana...pentru ca, lucrand la birou, cu publicul, chiar nu-mi permit sa stau cu parul sa se ingrase si sa aibe un aspect neplacut.
Eu il recomand cu drag, am vrut sa va spun exact parerea mea. Daca vreti sa va dau si detaliile despre ce spune producatorul, fara probleme va fac un update la review ;)

O seara frumoasa va doresc!

Pupici! :*

Etichete: