Review - Silan Soft&Oils

Salut!
Luna asta am avut placerea sa testez noua gama Silan Soft&Oils, De fapt am testat varianta Gold in cadrul campaniei de testare de la Buzzstore.

Kitul de testare a fost compus din:



Balsamul de rufe Silan Soft&Oils vine in 3 variante Gold, Mov si Albastru si au fost create pentru a ne oferi momente unice, cu haine moi si intens parfumate.
Ba;samul miroase foarte frumos si intens si hainele spalate cu el isi pastreaza mirosul intreaga zi, in special daca sunt uscate in casa. Eu personal am incercat ambele variante de uscare a hainelor si m-am lasat convinsa de cea de a usca hainele in casa si sa va spun si de ce. Eu mi-am transformat balconul in bucatarie asa ca la varianta balcon am doar sarme afara si din acest motiv mi-am cumparat varianta de uscator in casa si nu am avut niciodata probleme cu umezeala sau chestii de genul. 
Asa ca am procedat ca de obicei, in familia mea, sambata este ziua de spalat rufe, datorita programului incarcat din timpul saptamanii la job, vin seara obosita acasa si mereu am alte lucruri de facut. Asa ca mi-am stabilit ziua de spalat rufe ca fiind sambata si bag la spalat cam 2-3 masini :))) Spal tot ce folosim in saptamana respectiva.
Ei si pentru ca in una din sambete a fost soare si frumos afara am hotarat ca o parte din rufe sa le intind in casa si o parte sa le intind pe sarmele de afara.  Ca si diferenta pot sa va spun ca cele uscate in casa si-au pastrat parfumul balsamului pentru mai multa vreme, in schim cele intinse afara nu. Insa asa patesc de fiecare data indiferent cu ce le spal si indiferent cat de bine miroase balsamul si cat de concentrat este, plus ca m-am pricopsit si cu gainat de la pescarusi :((si o parte din haine a trebuit sa le spal din nou...Si am ramas la varianta uscat hainele in casa, parfumul balsamului se pastreaza si am hainele curate si safe de gainatul pasarilor :)))

Eu personal am fost multumita de acest balsam, asa ca mi-am cumparat si varianta mov de care sunt soarte incantata, miroase la fel de bine, cu un parfum intens si l-am prins si la oferta in aceasta perioada asa ca raportul calitate/pret este una foarte buna!



















Si bineinteles printesa mea este incantata de tot ce e nou si vrea sa invete tot ce i se pare ei interesant asa ca a tinut sa invete cum sa foloseasca balsamul de rufe si sa bage si ea la spalat :) Mereu ma ajuta sa intind rufele si sa le impachetez dupa ce se usuca, asa ca am un ajutor de nadejde :)


Si bineinteles ca am impartasit bucuria testarii balsamului de rufe Silan Soft&Oils Gold si cu colegele si prietenele mele. Doar o parte din ele au stat la poze :)) dar nu-i bai ;) Acum cu pregatirile de Paste toate l-au folosit si s-au bucurat de mirosul placut dat perdelelor spalate cu acest balsam. Si eu am spalat toate perdelele si le-am calcat direct dupa ce le-am scos din masina de spalat si apoi le-am asezat la locul loc. Casa a mirosit toata ziua a balsam Silan Soft&Oils Gold :)




Si pentru ca am promis si cateva tips-uri pe care ni le-au furnizat cei de la Buzzstore, le adaug la final:
  1. Cum sa iti cureti rapid pensulele cosmetice? - Intr-un pahar cu apa adauga doua degete de Silan Soft&Oils , inmoaie pensulele , invartele bine in pahar si apoi stergele cu un prosop de hartie . Pune-le la uscat cu varful in sus. 
  2. Cum te asiguri ca dulapul are un miros placut si proaspat? - Inmoaie un servetel de hartie in balsam Silan Soft&Oils apoi aseaza-l intr-un suport de sticla  (pahar, borcanel) fara a-l acoperi, direct pe rafturile dulapului. Hainele tale vor avea un miros irezistibil!

Pupici :*

Etichete: ,