Vacanta in Muntii Apuseni!

M-am gandit ca ar fi dragut sa va povestesc despre cea mai recenta mini-vacanta pe care am avut-o cu familia mea (sotul si fetita mea de aproape 5 anisori).  Poate va dau o idee pe unde sa mergeti in vacanta prin tara noastra frumoasa! Pentru ca, da! Avem o tara minunata si chiar daca am fost si in vacante in strainatate, am preferat ca macar o vacanta pe an sa fie in tara noastra :)

Am ales ca destinatie Muntii Apuseni, mai exact am poposit cateva zile in Arieseni, Jud. Alba. Pentru ca totusi drumul este lung de la Mangalia , pana in vestul tarii, si pentru ca mai aveam si ceva treaba pe la Cluj, am hotarat impreuna cu sotul meu sa ne oprim totusi 2 zile pe la Sibiu (un oras care noua ne place foarte mult :)  ) asa ca ne-am pus la drum de dimineata si pana seara am ajuns la Sibiu, ne-am cazat si apoi am plecat in centru ca sa ne mai bucuram putin si de ziua aia (miercuri, 21 sept 2016). A doua zi ne-am trezit tot dimineata si am plecat spre Cluj ca sa rezolvam ce aveam de rezolvat pe acolo :D  , dupa care ne-am intors la Sibiu si am pretecut toata ziua prin oras :) Printesa noastra a alergat toata ziua dupa porumbei :))
Noi 3 la Sibiu pe podul minciunilor :)

    Ei...si dupa ce am rezolvat tot, am zis ca este si momentul sa ne relaxam asa ca am ales sa ne cazam in Arieseni, la Cabana Daria , la vreo 2 km in padure :D un loc superb, de vis! Mi-a placut foarte mult zona, cabana foarte frumoasa si cu loc de joaca pentru copii, perfecta pentru noi.


 Te poti relaxa si numai  stand acolo, dar ai si cateva obiective de vizitat prin jur. Ne-am dus sa vizitam Pestera Poarta lui Ionele si Pestera Ghetarul Scarisoara , apoi am cautat si sa mancam pe undeva dar nu gasesti in zona decat cateva restaurante micute ale unor pensiuni, care...sa zic ca mancarea a fost ok, dar nu m-au impresionat cu nimic. Acum...ce sa zic, cabana unde am stat avea si varianta sa-ti pregatesti tu ceva sau sa faci un gratar , dar nu era si cazul nostru :))) mie nu-mi place sa gatesc cand plec in vacanta si de gratar nu era cazut (eventual cand mergi gasca mare :D )
   In alta zi am fost la un Muzeu etnografic la o doamna in casa, sus in deal :) o localnica foarte primitoare care ne-a servit cu afinata, sunca afumata, branza, ceapa, paine de casa si dulceata de afine (borcan de dulceata care l-am si cumparat :D ) apoi am luat-o pe poteca si prin padure pana la o mica cascada numita Cascada Patrahaitesti. Foarte frumos traseul si de facut cu usurinta, avand in vedere ca noi am fost si cu fata si ne-am descurcat si fara tinut in brate :)

      Zona este splendida, asa mi-as dori o casuta de vacanta acolo, sau de ce nu, sa ma si mut intr-o astfel de zona...Dar din pacate trebuie sa fim realisti si sa renuntam la vise...Nu ca nu ne-am permite sa le realizam, dar sa ne mutam intr-o astfel de zona, ar insemna sa o limitez pe fata din punct de vedere financiar, al educatiei, al scolii, Orasul Alba este destul de departe, imposibil sa faci naveta, asa ca pentru moment ne punem pofta-n cui si asteptam sa creasca fata  si poate cand va pleca la facultate va fi altceva...
     In speranta ca v-am dat o idee de mini-vacanta, pentru cine doreste o oaza de liniste, recomand cu caldura zona respectiva :*
    Cabana Daria o gasiti pe Facebook aici: Cabana Daria Arieseni  , o reclama pur gratuita pentru ca mie mi-a placut si de ce sa nu recomand ceva daca e ok :) Noi am platit pentru o noapte de cazare 100 lei si am stat 3 nopti. Asta a fost camera:



Va pup :*

PS: vreti sa va povestesc cate ceva si despre vacanta in doi la Roma, Italia pe care am avut-o in luna Mai 2016? Poate va dau cateva idei :D

Etichete: , ,