Answear - Facem putina miscare, zic?

      - Nu ne place sa stam in intuneric! De ce este intuneric atat de mult timp!
      - Siittt! Se va face lumina in curand. Mai aveti putina rabdare. Dupa calculele noastre , mai este putin si vine weekend-ul. Stii doar ca in weekend suntem scosi din dulap. :)
     - Da...voi vorbiti asa pentru ca mai plecati la plimbare cand se duce stapanul sa ia fata de la gradinita. Voi sunteti mai norocosi....noi chiar stam in dulap pana in weekend... :( Nu intelegem de ce trebuie sa asteptam weekend-ul pentru a fi purtati! Suntem totusi niste pantofi sport dama ! De ce stapana noastra nu ne foloseste si in timpul saptamanii?! Ar trebui sa fim purtati in fiecare zi.  Sa faca si ea mai multa miscare! Uite cum sunt folositi micutii pantofi sport converse. Ei se bucura de plimbare aproape in fiecare zi, nu asteapta sa vina weekend-ul.

    - Asa este , dar stiti bine ca stapana foloseste in timpul saptamanii pantofii cu toc, stapanul foloseste pantofii de munca si pantofii sport barbatesti ii incalta dupa ce termina serviciul.
      -  Noi am ajuns sa traim din amintiri... ne amintim cu drag de zilele in care eram purtati zi de zi, si plimbati prin multe locuri noi, foarte frumoase si interesante. Si stiti ca eram impreuna, toate 3 perechile de incaltaminte sport. Va mai aduceti aminte cand ne-am plimbat prin padure si am urcat pe munte? Si cand am ajuns la cascada aceia frumoasa!!! Tinem minte ca ne-am si udat putin in ziua aia. :)) Vai ce bine ne-am mai distrat in zilele acelea de vacanta.
    - Ioi,  asa este ! Si noi ne amintim ca am mers mult, foarte mult si ce vreme frumoasa am prins, iarba inca verde. Mai tineti minte cum ne-am oprit in poienita si au intins un picnic , iar noi ne-am lungit pe iarba, la soare :) Mmmm...ce zile minunate!

    -  Bine, bine, dar pentru noi ca suntem mai micuti, a fost si putin obositor... Noi suntem incaltati aproape in fiecare zi si in vacanta a fost putin cam mult pentru noi... Ati vazut ca si stapana noastra micuta era putin obosita. Fericita , dar putin obosita cu atatea plimbari...
    - Mda....unii se plang de prea multa plimbare...si noi stam aici in intuneric si asteptam sa vina weekend-ul , sa se imbrace si stapana in haine sport ca sa mai iesim si noi la lumina....Chiar nu este corect!!! Noi o sa facem greva! Parca anul trecut eram si noi purtati mai des...parca tin minte ca mergeam intr-o sala de sport si macar mai eram scosi din casa...acum...e jale!!! Asa nu se mai poate, o sa punem piciorul in prag! O sa incercam sa ne facem vazuti mai des, poate, poate o indemnam pe stapana la mai multa miscare si in timpul saptamanii :)) Trebuie sa reusim!
     To be continued

Acest articol a fost scris pentru proba 8 in cadrul competitiei SuperBlog 2016

Etichete: