Daruieste bucurie si pace prin FARMECul Craciunului!

"Craciunul nu este o perioada, nici un sezon, ci o stare de spirit. Adevaratul spirit al Craciunului inseamna sa pretuiesti pacea si bunavointa, sa oferi, din plin, compasiune!" (Calvin Coolidge)

       De mica am iubit iarna si mai ales luna decembrie! Si acum tin minte ca nu era Craciun fara sa avem zapada si abia asteptam vacanta de iarna si ieseam turma de copii la sanius! Doamne cat de frumos era! O asteptam tot anul cu atata nerabdare, pentru ca era luna in care eram cea mai fericita, cei din jurul meu erau mai bucurosi si mai buni, pentru ca iubeam pregatirile pe care le faceam impreuna cu familia mea, pentru Craciunul ce urma sa vina. Eram cea mai fericita cand mergeam cu mama mea (of mami...mi-e atat de dor de tine, am lacrimi in ochi cand scriu aceste randuri...dar nu pot sa scriu acest articol fara sa nu ma gandesc la tine, pentru ca tu si fost mereu prezenta..., si esti in continuare in sufletele noastre,  stiu ca de acolo din ceruri tu ne veghezi si tu esti steaua mea norocoasa! ) sa cumparam bradul de Craciun si cand ne apucam de pregatit bunatatile ce urma sa le punem pe masa in seara magica. Chiar daca eram o familie modesta , bradul de Craciun era nelipsit si de fiecare data il impodobeam in ajunul Craciunului, un moment unic, dar pe care-l repetam an de an cu atata bucurie incat mi-e greu sa o descriu in cuvinte! Asteptam cu atata nerabdare sa vina Mos Craciun si stateam langa brad pana seara tarziu si de fiecare data adormeam intr-un final si el ne aducea cadourile fara sa fie vazut de noi.
        Intotdeauna m-am  gandit cum reuseste Mos Craciun sa aduca daruri tuturor copiilor si tuturor celor dragi intr-o singura noapte. Pe masura ce crestem , ne dam seama ca spiritul lui Mos Craciun este in fiecare dintre noi si de fapt in ajunul Craciunului noi devenim mesajerii lui si aducem bucurii celor dragi noua!

"Cel mai bun cadou de Craciun din jurul bradului: prezenta unei familii fericite!" (Burton Hillis)

         Acum ca sunt si eu la randul meu mama, incerc pe cat posibil sa-i insuflu printesei mele, bucuria si dragostea fata de aceasta sarbatoare cu farmec, fata de Craciun si sa aprecieze sarbatoarea in sine, nu doar cadourile pe care le primeste de la spiritul lui Mos Craciun ce se materializeaza prin noi adultii, parintii lor.
            Dar cum e sa fi Mos Craciun cu adevarat si nu doar prin spiritul lui? Am adormit cu acest gand si...
         -  Trezeste-te! Trezeste-te Mos Craciun! Ca nu avem timp de pierdut!
         - Ce?! Ce se intampla?! Care Mos Craciun?! Eu sunt...si cand m-am ridicat din pat si m-am uitat in oglinda, aveam o burta de toata frumusetea (si nu eram insarcinata :))) si o barba lunga si alba si...eram...nu-mi venea sa cred, chiar Mos Craciun asa cum il stiam eu inca din copilarie!
        - Haide! Ai atipit putin, dar nu avem mult timp la dispozitie, este deja dimineata ajunului si noi inca mai avem de impachetat o multime de casete cadou! Anul acest pentru adulti avem cadouri Farmec si vom reusi ca si pana acum sa multumim pe toata lumea! Nu avem cum sa dam gres! Casetele cadou contin produse cosmetice de cea mai buna calitate, pentru ingrijirea zilnica, de la Farmec, cea mai mare marca de incredere si renume din Romania, cu o experienta de peste 120 de ani in crearea de produse eficiente pentru o piele frumoasa si mereu tanara!
         Buimacita, cum eram, mi-am dat seama ca nu este doar un vis si ca trebuie sa imi revin si sa ma concentrez la ce aveam de facut. trebuia sa ma pregatesc sa livrez toate cadourile , in noaptea de ajun de Craciun, catre toate familiile de pe glob. Imediat mi-a aparut zambetul pe buze si bucuria aceea pe care o vezi in ochii unui copil atunci cand isi primeste cadoul mult dorit!
         - Ca bine spuneti , dragii Mosului! Ia sa vad eu ce casete cadou avem noi aici?!
         - Pai avem pentru toti si pentru toate gusturile si intrebuintarile. Uite! 
                                             Avem aceste cadouri doamne si domnisoare
                                                    Caseta cadou Gerovital Plant


Acestea pentru barbati
Caseta cadou Gerovital H3 Men Wild


Si pentru jucarii pentru pitici :)

      - Pai ce mai asteptati! Incarcati repede sacul Mosului si sa punem la treaba renii sa ma duca peste mari si tari sa ajung in casele tuturor si sa reusesc sa daruiesc bucurie prin FARMECul Craciunului! Ho! Ho! Hooo!!!

"Bucuria este adevaratul dar al Craciunului" (Papa Benedict XVI)

Acest articol a fost scris pentru proba 23 in cadrul competitiei SuperBlog2016





Etichete: