Un zambet frumos cu iWhite2Instant!

Zambetele sunt sarutarile sufletului!

           De curand am avut ocazia sa particip la campania  Buzzstore, de testare a Kit-ului de albire profesionala a dintilor acasa iWhite2Instant , kit ce se gaseste in toate farmaciile Sensiblue
               Pachetul pe care l-am primit eu pentru testate a fost compus din:
Pachetul l-am primit la birou si la sfarsitul programului de lucru nu am mai avut rabdare si l-am desfacut asa ca le-am si povestit colegelor de munca despre ce urmeaza sa testez si ca am pentru ele si vouchere cu discount 

Am preferat sa folosesc mai intai pasta de dinti si apa de gura pentru a-mi forma mai intai o parere despre ele. 
           De la prima utilizare am simtit o mare diferenta intre pasta de dinti obisnuita si iWhiteInstant. Curata dintii foarte bine, inlatura si previne petele de la suprafata si din profunzimea lor, albeste si restabileste smaltul dintilor. Pur si simplu iti simti dintii curati si are un gust foarte placut de mentol. 
            Despre apa de gura iWhiteInstant pot sa va spun ca este fantastica! Mentionez ca este singura apa de gura care mi-a placut cu adevarat si credeti-ma ca am incercat cateva pana acum!
Are un gust foarte bun si efect imediat de albire datorita ingredientelor cu tripla-actiune. Am folosit-o dupa fiecare spalare pe dinti. Se clateste gura timp de 30 de secunde si se asteapta apoi 30 de minute inainte de a manca sau de a bea ceva.
           Producatorul spune ca apa de gura iWhiteInstant are efect imediat de albire datorita blue covarine, ce formeaza un voal subtire pe suprafata dintelui in timpul clatirii. Blue covarinemodifica modul in care lumina se reflecata  asupra dintilor, oferind un efect de albire imediat. Hexametafosfatul indeparteaza si previne aparitia placii bacteriene. Studiile clinice au aratat ca acest ingredient activ este ideal pentru indepartarea placii, rezultatul fiind un zambet mai intens si stralucitor. Apa de gura iWhiteInstant contine PAP ce este o substanta noua folosita in procesul de albire a dintilor, fiind 100% sigura pentru smalt si gingii. PAP opreste cresterea bacteriilor din gura.
           Kit-ul iWhite2Instant pentru albirea dintilor este format din 10 benzi umplute cu gel, ambalate foarte igienic si pentru rezultate optime trebuie utilizate timp de 5 zile consecutive. Ele albesc dintii pana la 8 nuante in functie de culoarea dintilor si petele pe care le are persoana ce le utilizeaza. 
         Personal pot spune ca, in cazul meu dintii s-au albit cu aproximativ 4 nuante, fiind bautoare de cafea. Dar eu sunt multumita de rezultat, avand in vedere ca ai aceasta posibilitate de albire la tine acasa, mi se pare excelent! plus ca ador pasta de dinti si apa de gura, care mi se par excelente, cu siguranta le voi achizitiona, imediat cum se termina. Am identificat si un punct slab al benzilor :P si anume ca sunt facute de asa natura incat incadreaza doar dintii, nu si maselele mai din spate si acelea raman descoperite, fara a fi atinse de gelul benzilor. Pe viitor ar fi de preferat sa fie facute mai lungi pentru a acoperi si maselele :D

Si acum la pozele sa vorbeasca :D


Zambim pentru ca suntem fericiti, dar zambetul in sine ne face totodata sa ne simtim fericiti! (Michael Lewis) 


Si cu benzile in gura poti zambi :)) 


Asa ca... Zambiti, va rog! :)

Etichete: