ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Vopseaua de par ColorExpert cu OmegaPLEX


          Eu fac parte din persoanele care se vopsesc acasa, asa ca de-a lungul timpului am incercat multe variante de vopsea de par cat si multe variante de nuante de blond. 
           De curand am avut ocazia sa testez prima vopsea de par pentru utilizare acasa cu OmegaPLEX , tehnologie profesionala impotriva ruperii parului. Campania de testare a fost in cadrul platformei BuzzStore  in colaborare cu Schwarzkopf Romania si am fost tare incantata de aceasta ocazie, pentru ca-mi doream cu adevarat sa gasesc o vopsea care sa-mi ofere aceasta posibilitate de a nu-mi deteriora parul in urma vopsirii si sa fiu nevoita sa mi-l refac prin produsele de ingrijirea parului. In cadrul completarii chestionarului mi-am ales nuanta 10.21, Blond Perlat cu reflexii cenusii, o nuanta de blond putin mai inchisa decat aveam eu (foarte putin).
          Incantarea a fost maxima cand am primit pachetul prin curier, care de fiecare data e dragut si imi aduce comenzile la birou. :) Kitul pentru testare a fost cuprins din:



 
          Si colegele au fost incantate de pensule si de vouchere asa ca toata ecuatia s-a rezolvat cu succes :D
             Bineinteles ca nu am stat pe ganduri si in weekend m-am si vopsit ca sa vad repede ce poate sa faca aceasta vopsea de par. Intradevar rezultatele au fost wow! Cred ca este prima vopsea de par care nu-mi usuca parul cand il vopses si pentru prima oara cand pot sa-mi pieptan parul cu usurinta in timpul vopsirii. Secretul sta in serul anti-rupere pe care il adaugi in vopsea in momentul in care o amesteci si care reuseste cu succes sa nu mai usuce firul de par in timpul vopsirii! Apoi dupa vopsire isi face treaba excelent si balsamul/tratament pe care il aplici dupa clatire. Bineinteles ca printesa mea de numai 5 anisori a asistat foarte incantata la toata operatiune de vopsire a parului, ba chia m-a ajutat cu pregatirea vopselei si cu filmarea :)) deci va imaginati :D Mentionez ca am folosit intocmai instructiunile de utilizare din cutiuta vopselei. In filmulete sunt in detaliu tot ce contine cutia cu vopseaua de par.
     Si rezultatul cu ianite si dupa :)

               Saptamana asta am folosit si balsamul/tratament ce se aplica la 3 saptamani de la vopsirea parului. Rezultatul este unul care nu are cum sa te impresioneze :) chiar este o vopsea care nu deterioreaza firul de par si ganditi-va ca ma vopsesc  de peste 17 ani in nuante numai de blond si se stie ca blondul este cel mai agresiv cu firul de par. Pana acum remediam acest aspect prin utilizarea tratamentelor si a mastilor de par :)  Deja este pe lista mea de cumparaturi vopseaua de par Color Expert cu OmegaPLEX si pentru moment o sa achizitionez tot  nuanta 10.21 Blond Perlat cu reflexii cenusii, pentru ca mi-a placut cum a iesit nuanta, poate la vara sa incerc tot de la ei o nuanta putin mai deschisa :D

Va las si catve incercari de filmulete :) nu sunt experta si nici nu am momentan timp sa ma documentez cu ar trebui sa montez corect un filmulet pe you tube :P




Daca obisnuiti sa utilizati acasa vopseaua de par va recomand cu toata increderea aceasta vopsea. O sa vedeti imediat diferenta si o sa intelegeti la ce ma refer ;)
#ColorExpert  #OmegaPLEX
Pupici :*

Etichete: