Costum popular made by SweetMom

Ce nu face mama pentru printesa ei :)


          Ei da...cam asa a luat nastere acest costum popular. Materialul il cumparasem de vreo 3 luni dar din lipsa timpului statea neatins cu gandul ca o sa-i fac costum popular mai la toamna cand incepe scoala , la clasa pregatitoare si stiam ca o sa avem nevoie pentru serbarile ce vor urma :)
         Intre timp urmau sa aiba un spectacol cu gradinita in care printesa mea trebuia sa fie imbracata in costum popular. Initial m-am gandit sa imprumut de la cineva nefiind timp sa stau sa-i caut sa cumpar... Dar apoi m-am razgandit stiind ca aveam acel material cumparat tocmai ca sa-i fac un costum popular...dar de unde si timp...specatcolul era in 2 zile...asa ca dupa ce am venit intr-una din zile de la serviciu, m-am apucat direct de croit asta pe la ora 19.00...gandindu-ma ca daca reusesc sa-l fac in acea seara si daca va iesi bine , il va purta, daca nu urma sa mergem pe o fustita imprumutata.
        Si m-am apucat de treaba :)) anterior vizionasem cateva filmulete pe you tube cum sa faci fustita clos, pentru vestuta n-a gasit nimic, dar am croit-o dupa o vestuta a fetei. 
         A iesit ceva dragut, printesa a fost incantata si asta a fost tot ce a contat. Am terminat totul in acea seara, cred ca pe la ora 23.00 am terminat, obosita dar multumita :) Nu a iesit perfect dar a fost apreciat de multa lume, avand in vedere ca a fost pentru prima data cand am facut asa ceva :))
         Va las cu pozele si cu ideea ca daca intradevar vrei ceva cu adevarat se poate, chiar si daca nu ai timp, chiar si daca dupa ce reusesti te simti obosit ca a doua zi te duci la serviciu si trebuie sa fi fresh :))
Costumul popular :D

In timpul lucrului :D

 Printesa mea <3
I-am facut si o gentuta asortata :))

Dupa spectacol cu colegele ei si cu doamnele educatoare
Mai jos dand un interviu :))

xoxo