Dove Sapun-Crema lichid preferatul nostru

Descopera frumusetea cu Dove

      Produsele Dove au fost intotdeauna pe lista preferatelor mele si ale familiei mele, de la sapun solid, lichid, geluri de dus, deodorante, pana la sampoane si creme de corp. Tot timpul am cel putin un produs Dove in casa, chiar daca mereu mai incercam si ceva nou poate si de la alte firme, tot exista cel putin un produs si de la Dove in cosul nostru de cumparaturi :) Calitatea lor nu a lasat niciodata de dorit asa ca de fiecare data le achizitionez cu toata increderea.
        Asa cum stiti fac parte din buzzerii de pe platforma de testare Buzzstore, platforma ce ne incanta mereu cu campanii frumoase si in primavara asta au avut campanii din ce in ce mai multe. Campaniile lor de testare sunt numai cu sponsori cu produse de calitate asa ca-mi face o deosebita placere sa particip la ele si in speranta ca voi fi norocoasa sa ma incadrez in categoriile lor de selectie. Nu am fost mereu selectata, dar nici nu am renuntat asa ca am continuat sa particip si uite-ma aici cum va povestesc despre experienta mea cu nou Sapun-crema lichid Dove Original <3
      Pachetul de la ei a continut:


       Printesa mea nerabdatare in a deschide pachetul si a vedea continutul lui. Bucuria de copil se poate citi cu usurinta pe chipul ei cand a vazut produsele Dove. Bineinteles ca prosopelul Dove a intrat in posesia ei imediat, mai ales ca este micut, perfect pentru ea <3
         Nu am stat pe ganduri si am inceput testarea :) Desi stiam calitatea superioara a produselor Dove , tot au reusit sa ma impresioneze pozitiv si cu acest Sapun-Crema lichid. Sapunul este foarte cremos, face o spuma abundenta curatand foarte bine mainile si lasandu-le hidratate si frumos parfumate. Sapunul contine 1/4 crema hidratanta si chiar nu e nevoie de crema de maini, cel putin in aceasta perioada de primavara-vara nu este nevoie sa mai folosesti crema de maini dupa ce te speli pe maini cu acest sapun.
         Aceasta campanie a fost si un prilej sa o facem pe printesa sa inteleaga importanta spalatului pe maini de mai multe ori pe zi. Cine are copii stie despre ce vorbesc :)) "dar de ce sa ma spal pe maini ca eu nu sunt murdara, nu vad microbii" :)) Acum se ducea singura de mai multe ori pe zi sa se spele pe maini sa ii miroasa mainile a Dove :))

     Am inpartasit si cu prietenele noastre despre noul sapun-crema lichid Dove si le-am oferit cadoul pentru ele din partea Buzzstore si Dove. Eu cu prietena mea cea mai buna si prietena mea inca din copilarie Narcisa, si printesa mea cu prietena ei Briana :) Si ele cunosc calitatea produselor Dove si au fost tare incantate de cadouri <3

        Spalatul pe maini este foarte important si ii repet acest lucru in fiecare zi fetitei mele. Desi este o fire foarte incapatanata, incet, incet incepe sa inteleaga importanta si sa devina o obisnuinta.
        80% din bolile infectioase se transmit prin intermediul mainilor murdare. Spalatul mainilor este o actiune profilactica mai importanta decat administrarea vitaminei C sau a altor antioxidanti.

       Si acum sa va arat si produsele mele Dove ce se afla in casa mea in aceasta perioada :D Am cateva :)))))))

Va pup! :*

Etichete: