Vrei sa inlocuiesti o masa? Te ajuta Gerlinea!

          Nu stiu daca si voi aveti impresia asta dar parca timpul este dat pe repede inainte...eu cel putin asa am impresia si va spun sincer ca de multe ori ma uit la ceas si nu stiu cand au trecut orele....
           Si pentru ca de cele mai multe ori nu am timp sa mananc asa cum ar trebui , 3 mese pe zi , la ore regulate...am ajuns sa mananc seara poate si prima masa si ce sa vezi....sa ma ingras...nu foarte mult...dar 3 kg ajung sa se vada... :(
          Asa ca m-am bucurat tare cand am vazut ca am fost selectata sa particip la campania de testare organizata de BuzzStore in colaborare cu Gerlinea :) Am primit pentru testare un Kit care pe langa faptul ca m-a ajutat timp de o saptamana sa inlocuiesc cu succes o masa, mai exact pranzul in cazul meu, a fost si extrem de delicios si am si slabit 1 kg :D
         Pachetul este format din:
- 1 cutie Shake Ciocolată pudră cu 5 plicuri (5 mese) , înlocuitor de masa pentru controlul greutății, 1 shaker rep ml
- 2 Gerlinea Shake Cafe Frappe gata preparate 330 ml - 2 Gerlinea Shake Fructe Exotice 330 ml - 1 ghid buzz
- 11 ghiduri de dieta Gerlinea
-10 voucher reducere Gerlinea
- o brățară perle

         Am impartasit imediat experienta mea cu colegele mele de la munca, fiind foarte curioase de ce beau eu la pranz si mai ales ca e atat de delicios. Kit-ul pe care l-am primit mi-a ajuns o saptamana, si l-am folosit mai mult pentru mentinere, avand in vedere ca nu am inlocuit decat o masa pe zi, mai mult cea de pranz cat am fost la serviciu si in weekend am inlocuit cina si rezultatul a fost ca am si slabit 1 kg in aceasta saptamana.
       Acum normal ca daca vrei si sa slabesti trebuie sa iti gasesti un echilibru si sa nu faci excese la celelalte mese si sa incerci sa faci si miscare, ceea ce eu recunosc ca nu am facut pentru ca efectiv nu am timp. 
        Dieta cu produsele Gerlinea este recomandata pentru maxim 3 saptamani la rand , asa ca intradevar e important sa gasesti echilibrul si sa inlocuiesti o masa doar in cazuri de rezultate rapide si pentru perioade scurte.  Daca nu ai si o alimentatie sanatoasa si echilibrata pui kg la loc, asa ca mare atentie!
        Produsele sunt dea dreptul delicioase , atat shake-urile pe care le prepari cu lapte degresat cat si cele gata preparate. Sunt DELICIOASE! Si chiar reusesti sa inlocuiesti cu succes o masa.

La birou :)


Experienta a fost foarte interesanta si abia astept sa ajung pe la Constanta ca sa le recumpar. Si cred ca asta este singurul inconvenient.....ca nu le gasesc si la mine in oras, decat online si in marile hipermarketuri, in DM si eu nu le am in Mangalia. Macar la Kaufland daca le-ar aduce ar fi super :D 



Etichete: