Pure Color - o experienta interesanta!

"Sa faci ceva complicat din ceva simplu este floare la ureche. Sa faci ceva simplu, incredibil de simplu din ceva complicat asta inseamna CREATIVITATE"

Charles Mingus

Stim ca nu este simplu deloc sa te vopsesti singura, acasa, dar cand sinti ca timpul se comprima si realizezi ca efectiv timpul nu-ti permite sa iti faci programari la salon si ajungi sa spui destul de des "ma descurc si de data asta! Pot si singura! :)) " Aici intervine inspiratia de a alege vopseaua potrivita , care sa fie usor de aplicat, care sa-ti protejeze parul si sa obtii si rezultate asemanatoare ca la salon.
Datorita BuzzStore, am avut placerea sa testez prima vopsea de par sub forma de gel de la Schwarzkopf, PureColor cu care am avut o experienta interesanta :)
Aceasta vine prezentata in 20 de nuante din care eu mi-am ales nuanta 10.0 Angel Blond o nuanta foarte asemanatoare cu cea cu care ma obisnuisem de mai bine de 1 an sa ma vopsesc, tot de la Schwarzkopf, cea pe care am testat-o anul trecut, si anume ColorExpert :)
Nuanta pe care mi-am ales-o este una foarte asemanatoare, doar ca vopseaua PureColor este sub forma de gel si este mai facila aplicarea ei, iar in cazul ColorExpert mi s-a parut ca sunt mai multe nuante de blond, asta ca si diferente.
Per total dupa experienta pe care am avut-o si ca o comparatie intre cele doua fiind de la acelasi producator, vopsirea cu PureColor a fost interesanta si inedita, insa nu m-a convis incat sa o inlocuiesc pe Color Expert :)) asa ca raman in continuare fidela vopselei de par ColorExpert de la Schwarzkopf, pe care am testat-o anul trecut si de atunci doar cu ea ma vopsesc :D si de care am fost foarte multumita pentru culoarea pe care o obtin si pentru hidratarea oferita parului meu.

o poza inainte (stanga) si dupa (dreapta)


Ca si nuanta nu se vad diferentele :)) decat foarte putin
Per total ma declar multumita! :)






Etichete: