Review - Gel de curatare pentru fata NONICARE

Astazi vreau sa va vorbesc despre Gelul de curatare pentru fata NONICARE pe care l-am primit spre testare din partea magazinului online Vegis.ro carora le multumesc foarte mult pentru aceasta oportunitate pentru ca-mi doream foarte mult sa incerc produsele din gama NONICARE.
Cu siguranta multe dintre voi ati auzit sau ati vizitat cel putin o data Magazinul Vegis, avand in vedere si concursul pe care l-am organizat cu ajutorul lor si cu siguranta multe dintre voi aveti cate un produs preferat pe care-l gasiti la ei. Pentru concurs accesati AICI.



Ce spune producatorul despre acest produs?
Gel de curăţare hidratant pentru faţă 100 ml (pentru 25+ ani)

Resurse de tinereţe şi de energie pentru piele.
O hidratare intensivă şi îngrijire pentru 24 de ore! Nu conţine parabeni.

Un gel spumant delicat bazat pe un cocktail de suc de fructe noni, extracte de aloe vera, ulei de măsline, avocado şi grapefruit ce curăţă în profunzime tenul de machiaj, de impurităţi, celule moarte, fără a modifica echilibrul PH-ului şi bariera hidro-lipidica a pielii. Protejează împotriva efectelor nocive ale apei dure. Are un efect hidratant, revigorant şi tonic usor. Efect anti-inflamator şi ajută la normalizarea procesului de keratinizare. Previne apariţia punctelor negre (comedoane) şi cosurilor. Nu usucă, nu contractă şi nu irită pielea. Uleiul de măsline şi ulei de avocado ajută la hidratarea tenului şi accelerează procesul de regenerare. Elementele tensioactive uşoare pe baza de ulei de nucă de cocos curăţă delicat pielea expusă la un mediu poluat şi păstrează nivelul său optim de hidratare. Muşeţel are proprietăţi anti-inflamatorii şi efect de vindecare. Extractele de grapefruit şi flori de portocal amar, elimină toxinele şi celulele moarte ale tenului, oferind un efect antiseptic şi antioxidant. Previne apariţia petelor pigmentare, îmbunătăţeşte elasticitatea pielii.

Principalele ingrediente active: extracte de fructe Noni, aloe vera, grapefruit, muşeţel, ulei de măsline, ulei de avocado, ulei de floarea soarelui, acid lactic şi vitamina E.

Compoziţie: Aqua, cocos nucifera oil, Glyceril Oleate (din uleiuri naturale), Olea Europaea Oil (ulei de masline), helinathus annuus (floarea soarelui) seed oil, Morinda citrifolia (noni) fruit extract, aloe barabdensis extract, Chamomilla Recututita Exract, Citrus Grandis Fruit Extract (extract de grapefruit), Citrus Aurantium Amara Flower Extract (extract din flori de portocală amară), Persea Gratissima Oil (ulei de avocado), caprylic/capric triglycyride (din cocos), Tocopheryl acetat (vitamina E-antioxidant natural), Benzil Alcohol**, Lactic Acid, Xanthan Gum (din surse naturale) Sodium Benzoate**, Potassium Sorbate**, Parfum*, Citral*, Limonene* , Linalool*BDIH

(* din uleiuri esentiale naturale, ** pentru conservare)

Rezultat: Pregăteşte perfect tenul pentru aplicarea ulterioară a produselor cosmetice. Potrivit pentru piele sensibilă, ten mătăsos şi mat de dimineaţa până seara!

Aplicabilitate: Recomandat pentru toate tipurile de piele.

Mod de aplicare:
Spumaţi gelul cu o cantitate mică de apă. Folosind miscări usoare circulare aplicaţi pe pielea feţei şi a pleoapelor. Îndepărtaţi excesul cu apă sau folosind discurile demachiante. În caz de contact cu ochii, clătiţi imediat cu apă.


Parerea mea despre produs :)
      Incep prin a va spune ca imi place foarte mult ambalajul, este unul practic si dragut si ca eu am fost foarte multumita de acest produs, care de 2 saptamani de cand l-am primit spre testare face parte din ingrijirea zilnica a tenului meu. L-am folosit in fiecare dimineata, mai intai imi spalam fata cu apa apoi aplicam putin produs in palma (nu este nevoie de foarte mult produs pentru o curatare perfecta, ceea ce e ideal pentru ca-l poti folosi pe o perioada indelungata :D ) si apoi am aplicat pe fata, masand cu miscari circulare. Face o spuma delicata si are un miros minunat, nu stiu sa va zic a ce miroase, parca a lamaita :) Ce mi-a placut foarte mult e ca nu iti irita pielea si nici ochii, adica poti sa masezi inclusiv pleoapele ochilor (bineinteles fara sa va bagati produs in ochi :P ), fara sa irite ochii, astfel aveti parte de o curatare totala a tenului. Eu si la clatire am folosit tot apa, dar mai calduta :D Eu am tenul mixt si mi s-a potrivit perfect, pentru ca imi lasa pielea catifelata si cu un aspect mat. Elimina cu succes sebumul cu care ma trezesc dimineata pe fata. Dupa curatarea cu acest gel am tenul perfect curat, pentru ca de obicei, dupa, folosesc si o lotiune tonica si pot sa spun ca nu ramane nici un semn de murdarie pe discheta cu care aplic lotiunea tonica. Apoi aplic o crema hidratanta si ingrijirea zilnica a tenului meu este completa :) Mentionez ca datorita acestui gel de curatare, dimineata eu nu mai folosesc demachiant, simt ca nu mai e nevoie. :)
In momentul in care o sa-l termin cu siguranta il voi cumpara si il recomand cu toata increderea, E un produs natural si nu contine parabeni!


Costa: 16.43 Lei

Cod: NON007
Categoria: Ten
Producator: NONICARE
Gramaj: 100 ml
Si il puteti cumpara de AICI intrand pe magazinul online Vegis.ro


Voi ati incercat acest produs, sau un produs din gama NONICARE sau ce produs v-ar placea de pe magazinul online Vegis?


Etichete: , ,