Ce am mai cumparat, primit si castigat in luna aprilie :)

Hello,
Pentru ca a fost un weekend prelungit, am profitat putin si am petrecut mai mult timp in aer liber si mai putin pe blog :p , dar promit ca voi recupera zilele acestea :)
Asa ca astazi ma voi rezuma doar sa va arat ce mi-am mai cumparat, primit sau castigat, asta daca intereseaza pe cineva :)) si revin maine cu favoritele lunii Aprilie :D
Ok, sa incepem:
  • Nu mi-am cumparat foarte multe asa ca...la capitolul cumparat termin repede :)) astept cu sufletul la gura reducerile :D  si cred ca trebuie sa ma mai uit si prin magazinele online (am eu cateva preferate :D) si am vazut ceva promotii :), dar ramane pe luna Mai (avand in vedere ca vine si ziua mea- Constantin si Elena pe 21 mai - o sa-mi fac niste cadouri :)))))
Ochelari de soare H&M:



Cercelusi din Vama Veche :))


3 curele Stradivarius, minunatele etichete kilometrice le-am taiat :)) chiar nu inteleg de ce le fac atat de mari...

  • Ce am mai primit de la colaboratori, carora le multumesc frumos :* :*
De la Magazinul cu produse naturiste Vegis am primit: Condimente Belsug de Mirodenii Picant- Solaris (review AICI), Ceai din plante Digestia Perfecta - DaciaPlant (review AICI), Sapun natural cu Musetel si Galbenele (review AICI), Pudra de Argila (eu folosesc masca de argila cam de 2 ori pe saptamana, review saptamana asta :D) si Balsam de buze - NONICARE (eu sunt mare amatoare de balsam de buze si acesta nu a lipsit din poseta mea, l-am folosit zilnic, review va urma :D)
De la Naturissimo Shop - magazin cu produse naturale, am primit: Burete natural de mare pentru bebelusi (review AICI), Unt de Shea - pur, nerafinat (review AICI), Piatra de Alaun (review saptamana asta :D), Manusa pentru gomaj (review va urma), Ventuza pentru masaj anticelulitic - vacuum (review va urma), Masca de frumusete trandafiri &nalba (review va urma), Sampon impotriva caderii parului (review va urma), Ser vegetal activ pentru cresterea parului (review va urma)
De la Triodelux.ro - ANIAN, am primit: Gel de dus cu Goji si Rodie (review saptamana asta), Sampon purificator pentru par gras (review va urma), Keratina lichida (review va urma):
De la magazinul online ReFashion am primit cadou de Iepuras o Rochita minunata :*
De la SuperBebeShop am primit 30 de poze personalizate cu desene animate pentru printesa mea:




  • Ce am mai castigat pe la concursuri :D am fost destul de norocoasa si luna asta :)
    Incep prin a va arata ce am castigat pentru printesa mea :)
    Pe SfatulParintilor.ro am castigat o carte "DE CE? _ Prima mea carte de intrebari", luna trecuta am castigat un voucher de 50 lei de la Diverta si am mai pus eu bani si i-am mai luat niste carticele (in total 70 lei) si Lapte praf Aptamil (4 cutii) si castronele pentru mancarica Tommee Tippee - dar acestea nu le-am primit inca (urmeaza)

    Pe pagina de Facebook a Editurii Marcela Penes, la concursul de iepuras am castigat un voucher de 150 lei si i-am cumparat 2 jucarii si un card cu 10% reducere pe site-ul editurii :D
      
    Pe forumul Olumeminunata am primit un cadou frumos de la o prietena virtuala (pentru fetita) eu la randul meu facand un cadou unui copilas de pe forum :)

  • Pentru mine am castigat...:D
Pe Adyna's Blog am castigat sapunul natural Alepp:
Pe blogul Art of Shine am castigat mult doritul ceas :D
Pe site-ul Boncafe am castigat setul de la Avon cu Tratament anticelulitic Cellu Defy si Gelul pentru bust Lift & Firm (la care vor urma review-uri)




Pe facebook am castigat aceasta carte de la Libris: "Mami, tati, ma auziti?":


De la Blogatu, am primit sticul de memorie de 4 Gb:


Si de curand am castigat pe blogul lui Miu Miu setul de la Farmec cu Sampon, ser si masca pt par vopsit, dar urmeaza sa le primesc :)

  • Si gata :D cam asta a fost pe luna Aprilie :) zic eu ca iepurasul a fost destul de darnic :D



Comentarii

  1. Ce norocoasa esti!! Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Sper sa fiu norocoasa si luna asta :D Sau cel putin macar printesa mea sa fie norocoasa :x

      Ștergere
  2. Stefania Petcu1/5/12 12:26 a.m.

    Iepurasul a fost foarte dornic intr-adevar, dar cum la randul tau daruiesti atat de multe e normal sa si primesti :)
    Sa le folosesti cu placere!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. norocoasa intradevar,ai castiga cam ce isi doreste orice femeie:multe cosmetice,bravo
    referitorla masca cu argila chiar astept rewiew,ma intereseaza am auzit multe despre ea,poate ma faci atenta si pe mine ,
    la cat maimulte premii si luna asta,
    ana maria b

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! Da, eu folosesc constanta masca de argila, la fel mi-a fost recomandata de cosmeticiana si de atunci e nelipsita din ingrijirea tenului meu. Si e si foarte accesibila :D un pliculet e 1 leu si putin :) (cutia are 10)

      Ștergere
    2. Esti foarte norocoasa!eu nu am avut norocul sa castig la nici un giveaway!dar ma bucur pentru tine!:* Sa.ti traiasca papushica,e foarte frumoasa!
      Ne poti spune site-urile preferate de care spuneai?poate ne gasim si noi ceva frumos;;) .

      Ștergere
  4. super cadouase ai primit si tu si printesa ta in luna iepurasului, sa le folositi cu placere, cred ca Sara e incantata de jucarii, sunt superbe si carticelele frumoase, iar de produsele Tommee Tippee nu mai spun, sunt cele mai faine, eu am folosit toata gama lor, incepand cu sterilizator, biberoane, suzete, lingurite, boluri si restul.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Cred ca cel mai mult m-am bucurat ca am castigat pentru ea jucarii si carticele, mai ales ca eu le-am ales :D

      Ștergere
  5. toate sunt superbe sa le folosesti cu drag si micuta pe la 4 ani va pune intrebari de ce ? cel putin eu acum ma confrunt cu situatia de ce mami buburuza are puncte pe ea negre ,de ce mami iarna nu avem flori ,de ce mami uni oameni sunt mai grasuti ...........etc esti o norocoasa si tu dar si micuta printesa .o zi de 1 mai superba .

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooooo, esti foarte norocoasa!!:D Sa le folosesti sanatoasa si cu placere scumpa:* Si printesa ta:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, ce de cadouri! Sa va bucurati amandoua de ele, si tu si printesa ta! Va pup! Succes in continuare la concursuri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Crasmaru Mirela3/5/12 10:34 p.m.

    sa te bucuri de ele mami...sincer ma bucur enorm pt tine...si ai uitat sa mentionezi ca ai castigat...adik printesa ta la utile ...pupici dulci!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar doar ce am aflat si va fi mentionat in postarea pentru luna asta, Mai, ca am mai castigat cateva premii frumoase pentru printesa, dar inca nu le-am primit. La sfarsitul lunii Mai veti vedea ce a mai primit fetita mea si eu bineinteles :D hi hi

      Ștergere
  9. Toate sunt minunate,sa le folosesti sanatoasa...Din toate cel mai mult mi-au placut lucrusoarele pentru scumpetica mica..Si rochita ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate sunt frumoase si ma bucur la fiecare lucrusor pe care-l primesc sau il cumpar :D
      De aceea incerc sa va fidelizez cu cat mai multe concursuri pentru ca stiu cat de minunat e sa primesti ceva :D

      Ștergere
  10. CE norocoasa ai fost. imi place postarea ta mult. Iti doresc sa fi norocoasa si luna asta, printesa ta sigur va fi norocoasa, mai ales ca va are pe tine si pe tati. te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Bianca! Deja pot sa spun ca printesa mea e norocoasa si luna asta ca deja a castigat la 3 concursuri si ii voi achizitiona multe jucarii :D Si eu ma pot lauda deja cu un premiu, dar le las sa va povestesc la sfarsitul lunii poate vor fi mai multe :)))
      Pupici :*

      Ștergere
    2. E cel putin a 4-a oara cand intru pe blogul tau special pentru a admira, DIN NOU;)), noile tale jucarii;)Sunt superbe toate,toate,fara nici o exceptie, iar tu esti o norocoasa!Astept sfarsitul lunii mai pentru viitorul articol de felul asta;)!Pupici

      Ștergere
    3. Multumesc frumos! Ma bucur ca va placut postarea aceasta si o voi repeta la sfarsitul fiecarei luni :D Vor fi cu siguranta noi jucarii ale printesei :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sapunul cu sulf, cel mai bun leac impotriva acneei

ColorExpert cu OmegaPlex - vopsirea parului acasa cu rezultate ca la salon

Simptomele sarcinii - semnele ce prevestesc o sarcina